Jesperkaj Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Na ongeveer 8 maanden niets meer gedaan te hebben met Photoshop, heb ik weer eens wat gemaakt: Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Toch heel aardig voor een break van acht maanden! Waar mijn ogen als eerst naar toe gingen was het hoofd van Iniesta op de achtergrond, het hoofd heb je veel te scherp gemaakt. Probeer het hoofd van Iniesta wat doffer te maken, en maak het bovenlichaam + het hoofd van je focal juist wat scherper. De effecten onder aan het lichaam van Iniesta vind ik iets te veel naar de voorgrond staan, probeer dat ook iets te blurren. Ik vind het mooi dat je het simpel hebt gelaten om Iniesta heen, dat zorgt toch voor wat rust. Je hebt ook goede kleuren gekozen, ze passen erg goed bij je render. De plaatsing van je tekst vind ik trouwens erg goed, ook heb je goede fonts gekozen. Ga zo door Jesper! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.