eXperion Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Bij die ene missie waarbij je een ganghuis in de fik moet steken, en dan nog denise redden. als ik vlakbij bij denise ben, en ik blus de vuur. dan wordt het beeld zwart ! Ik kan hem nog op Esc drukken, en dan krijg ik gewoon de menu. ik drukte daarna op linker muis toets (Fire weapon) en dat was dus de vuurflesje, en dan hoor ik cj roepen van de pijn. dus alles doet het nog behalve de beeld ! kan iemand me please helpen ? Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 dit hoort meer bij het hardware probllemen topic thuis denk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 dit hoort meer bij het hardware probllemen topic thuis denk Als het moet, vind ik het oke. ik dacht alleen dat dit beter zou zijn... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 zou gekund hebbe, maar het is niet egt de missiie waar het aanligt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 ik heb de missie weer gedaan, en toen ik wat drukte kwam er, Mission Faild The girl is toasted en toen kwam ik gewoon het huis uit, zonder zwart beeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 gwoon blijve probere Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killarboy Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Heb je gecontroleerd of er krassen of stof op je cd zijn?? Zo heb ik ook al tijdens de eerste missie van Zero niet kunnen schieten. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Probleem is opgelost ! i MOEST de vuur bluser van het huis pakken, niet die van die ik had. bedankt voor het helpen ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ricardogta Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 <_< raar ik gebruikte mijn brandblusser van mezelf :rolleyes: ik heb ps2 versie mischien is ps2 toch beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
burpicane Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 ik gebruikte ook gewoon mijn eigen van pc hoor dus dat slaat natuurlijk nergens op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
666boost666 Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 best vaag <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Ja, dat vind ik ook vaag, maar toen ik aan het blusen was met mijn eigen brandblusser, hoorde ik haar niet roepen. maar met de andere dus wel. Belijkbaar is de script wel zo :-PLAYSOUNDDENISE_M1*IF*EXTENISGER-FROM-GANGHOUSELVSM-: Ik verzin maar wat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.