Jump to content

Elektrische schokken door iPod


MegaPilot

Recommended Posts

Welk deel van je iPod raak je aan? Een plastic of metalen deel? En raak je tegelijkertijd iets anders van metaal aan? Laptop, bureaublad, radiator etc. ?

Metalen. Het elektrocuteert je wanneer je hem een tijdje niet aanraakt en wanneer je hem aanraakt en bvb een elektrisch vuurtje(metaal).

Edit: iPod is opgestuurd naar Apple.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Was het niet gewoon een statische schok die je ook wel eens krijgt als je iemand anders aanraakt? Beetje zonde om je ipod straks voor een maand ofzo kwijt te zijn zonder dat er iets mee was.

Nee, echt. Het waren schokken waar je echt niet goed van was(de schokken stopten ook niet, hetgeen bij statische elektriciteit toch het geval zou moeten zijn?). Ik vond het veel te gevaarlijk en daarom heb ik hem laten opsturen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vertel toevallig net zo'n verhaal tegen Sentasi die me dit topic doorstuurt. Ik heb hetzelfde met m'n ipad alsof er een statisch veld om me iPad zit. Ik krijg alleen geen schokken maar als ik met me hand langs de rand ga voel ik een statisch veld. Dit heb ik alleen als de ipad op een stoffen bank ligt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Alsnog vind ik het niet normaal/veilig dat m'n iPod blijvend schokken kan geven. Iets heel anders dan statische elektriciteit dus.. :(

Als ik dan een nieuwe iPod zou hebben, moet ik dan 'terugzetten vanaf reservekopie..' doen?

Correct ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

iPod is terug van Apple. Alles was eraf gegooid, big love voor Apple Backup. Daarna m'n afspeellijsten erop gezet en ik was klaar. Dit was dus duidelijk een probleem, het treedt nog op wanneer ik een stroomkring maak als het ware, maar het treedt niet zo pijnlijk op zoals ervoor. Problem solved, by Apple.

Wel is het zeer triest dat Apple m'n iPod niet zo goed behandeld heeft. Op het scherm en op de achterkant zijn er krassen bijgekomen..Geen hinderlijke krassen op het scherm, maar alsnog vind ik dat dit niet zou mogen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...