PatricknL Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Als ik een Samp server opstart dan zie ik alleen een wit scherm ^^ Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Kun je voortaan wat beter uitleggen zoals: als ik samp opstart, heb ik alleen een wit scherm. Mijn PC specs zijn: ... alleen dan zouden we je kunnen helpen. Reageren
Big Boss Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Mijn PC specs zijn: ... alleen dan zouden we je kunnen helpen. Nee, want dat heeft hier nu toevallig helemaal niets mee te maken. Dat witte scherm krijg je namelijk als je de verkeerde versie van San Andreas hebt óf als je een slechte no-cd crack gebruikt. De eerste mogelijkheid is eenvoudig op te lossen door deze patch te downloaden. In het tweede geval mogen we je echter niet helpen. Reageren
PatricknL Geplaatst: 5 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Ow, na een paar keer opnieuw installeren doet ie het weer helemaal!... Ow kud nu ben ik me mods kwijt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.