Honkbal95 Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Nou mijn eerste signature met CS5 Tips en kritiek zijn welkom. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Zijn dit je eerste ervaringen met Phoioshop of alleen met de nieuwe versie? Ik vind het formaat van je render veel te breed, hij ziet er nu heel erg uitgerekt uit. Ik denk dat het resultaat er dan veel beter uitziet. Verder zie ik weinig aanmerkingen; misschien iets te enthousiast over je render gebrusht, waardoor de armen niet meer zichtbaar zijn dus had het misschien beter geweest om alleen om de render te brushen. Plaatsing van je tekst heb je goed gedaan. Ook vind ik soft brush leuk bedacht, misschien had je die iets hoger kunnen plaatsen waardoor het licht minder op je render komt. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 1 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Ja dit is mijn allereerste ervaring met CS. Wat is overigens een goed formaat? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Ja dit is mijn allereerste ervaring met CS. Wat is overigens een goed formaat? Met formaat bedoelt Jesper denk ik de manier waar op je hem ''geresized'' hebt, je render is namelijk veel te breed en wordt daar door ook onduidelijk. In elk geval, zoals al is gezegd; Je render is echt veel te uitgerekt. Als je je render aan het resizen bent met Image - Transform - Free Transformation, probeer dan shift ingedrukt te houden. Je zult zien dat je render dan niet uitgerekt wordt, en dus gewoon normaal kleiner wordt. Je effecten zijn erg scherp vergeleken met je render, maar dat komt mede door hoe je hem hebt geresized. Probeer altijd je render scherper te houden dan je effecten, behalve met de effecten waarmee je je render inblend, die horen ietsjes scherper te zijn. De plaatsing van je render daarentegen, is best goed. Je hebt hem niet precies in het midden gezet. Je render is ook best goed ingeblend, maar naar mijn smaak toe iets te veel. Probeer je render toch iets zichtbaarder te maken, zodat deze er helemaal uitspringt. De plaatsing van je tekst vind ik een beetje vreemd, maar het werkt wel mee met het design op het eerste gezicht. Zoals Jesper al had gezegd, moet die witte stip een stuk omhoog, probeer de helft van de witte stip buiten de signature te laten vallen, dat ziet er een stuk strakker uit. Je moet dus vooral aan je render werken en de blending daar van. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Je hebt als het goed is je render willen verkleinen, maar door het verkleinen in het je render veel breder dan voorheen. Ik adviseer je tijdens het verkleinen shift ingedrukt te houden, zodat het formaat niet afwijkt van het origineel. En voor je eerste signature ziet het er zeker netjes uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.