Jump to content

Animlist+save car

18 leden hebben gestemd

1. 1. Animlist

• Ja, leuk :)
      11
    • Nee, stom :(
      7
  2. 2. Save car optie

• Ja, leuk :)
      14
    • Nee, stom :(
      4

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Vindt jij dat er een animlist in gta V moet zitten dat je actie's kunt aanklikken in een speciale animlist via het pauze menu of zo of telefoontje en dat je dan actie's kan uitvoeren zoals zitten, liggen, roken, leunen tegen muurtje of auto, lachen, schelden, praten.

Als er een animlist is vindt ik dat het er zo uit moet zien. Het animlist is uitgerust met een systeem dat, net als naar een deur toe lopen naar een auto en dan open doen, dat je automatisch ergens naartoe loopt en dan de actie uitvoerd. Sta je bijvoorbeeld dicht bij een bankje, of een muurtje en je drukt via je animlist op actie zitten dat je personage dan automatisch naar het bankje toe loopt en dan keurig netjes gaat zitten, en bij het muurtje dat de personage er naartoe loopt en er tegen aan leunt smile3.gif . Niet dat als je met je anim list zitten indrukt dat je dan in de lucht zit of zo. icon_mrgreen.gif Een actie moet wel direct gestopt kunnen worden met 1 knopje en niet dat je via een anim command moet stoppen smile3.gif

Ik wil er ook nog aan toevoegen dat je auto's op de map moet kunnen saven door de auto's via het animlist op slot te kunnen doen. ''Lock car'' bijvoorbeeld. Je auto blijft dan op de plek staan waar je je auto op slot hebt gezet, door de personage het ook echt op slot te laten zetten, en blijft dan staan. Ook als je het spel hebt uitgezet. Zo hoef je eigenlijk niet garages of parkeerplekken voor je safehouse in het spel te zetten al zal dat wel leuk zijn alleen voor het uiterlijk dat je je auto op slot kan zetten in een garage :)smile3.gif

Hopelijk vinden jullie ook wat van dit idee. smile3.gif

Reageer op poll wat je ervan vindt.

Mzzl

Bewerkt: door android
Geplaatst:

Ja! Dan kan je auto's van te voren parkeren voor missies en noem maar op en overal mooi auto's zetten als je even wilt scheuren! En die anim list is cool, je kan dan even in plaats van de opvallende, de onopvallende spelen!

Geplaatst:

Hmm, een animlist... meer een mogelijke interactie zou ik zien - dus dat elk voorwerp zijn specifieke actie heeft.

Natuurlijk is een animlist mogelijk via 'Select' zoals in RDR, maar ik zie liever een LB/l1 interactie :3

Over de voertuigen, het is een vage uitleg... Maar zelf geplaatste voertuigen (dus waar je zelf mee hebt gereden) blijven tamelijk lang staan voor ze despawnen hoor.

Geplaatst: (bewerkt)

Hmm, een animlist... meer een mogelijke interactie zou ik zien - dus dat elk voorwerp zijn specifieke actie heeft.

Natuurlijk is een animlist mogelijk via 'Select' zoals in RDR, maar ik zie liever een LB/l1 interactie :3

Over de voertuigen, het is een vage uitleg... Maar zelf geplaatste voertuigen (dus waar je zelf mee hebt gereden) blijven tamelijk lang staan voor ze despawnen hoor.

Eh, jou uitleg lijkt beter idd. Dat je bij ieder object via een knopje een actie kan uitvoeren of zo?? smile3.gif Nice smile3.gif

Uitleg voor jou voor die auto's parkeren. Mijn idee was om via mijn idee, dus de animlist, de auto op slot te kunnen doen. :) Maar als ik naar jou idee denkt lijkt het mij ook goed als je via een knopje bij de deur van een auto de auto op slot kan doen :) Toch? :)

Bewerkt: door android
Geplaatst:

Ach ja, je kan je auto al afzetten door Y/[Δ] in te houden - hem op slot doen is misschien wat moeilijker, want dan moet je je eigen ruit uitslaan (Niko heeft ook geen sleutel hoor ;P )

Wat wel mogelijk is, ik vind dat er auto-dealers moeten komen waar je auto's kunt kopen en dus dan ook een sleutel hebt.

Moet je ook niet elke auto gana zoeken, kan je hem kopen :3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...