denzijl Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 als ik de missie los desparados doe dan ga ik op een gegeven moment die steeg in en dan komen ze met een bazooka die van cesar maar hij blijft maar schieten en schiet ook per ongeluk die van zichzelf dood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 als ik de missie los desparados doe dan ga ik op een gegeven moment die steeg in en dan komen ze met een bazooka die van cesar maar hij blijft maar schieten en schiet ook per ongeluk die van zichzelf dood Dat zal een bug zijn. Blijven proberen en zien dat hij het niet meer doet. Volgens mij valt er niks aan te doen. Of je kan proberen iedereen dood te schieten voor hij heel de tijd met die bazooka begint te schieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.