Jump to content

Regels voor trailerday 11.02.11 / Draag ideeën voor topics aan

Recommended Posts

Geplaatst:

Aan alle leden van gtaforum.nl

Als crew van het forum zijn we momenteel allemaal nauw betrokken bij het GTA V forum. Om er gezamenlijk voor te zorgen dat op de dag van verschijnen van de eerste trailer van GTA V het hier geen jungle van (dubbele) topics wordt, hebben we voor vandaag de volgende extra regel:

Er worden geen topics gestart door leden, superleden en megaleden op 2 november 2011 in het GTA V forum

Als crew zullen we ervoor zorgen dat er, onder andere gebaseerd op de trailer, genoeg topics zullen zijn waarin we het over de details van de trailer kunnen hebben. Als je suggesties hebt voor topics, dan mag je ze in dit topic voorstellen. Één van de aanwezige crewleden zal dan een topic over dat onderwerp starten, of hier in een reactie toelichten waarom niet.

Geniet van vandaag! Laten we er met z'n allen een gezellige dag van maken! :tu:

Namens de gehele forumcrew in blauw en rood,

Jacky-2007 en VWO-er

Moderators V forum

Geplaatst:

Nice!

Ik was er al bang voor dat het forum straks werd vol gespamt met topics

Over GTA V.

Trouwens wat gebeurd er met de leden die toch een topic maken na de trailer??

Geplaatst:

Een forum als dit is toch juist bedoeld om gezellig met elkaar te kunnen discussiëren over de volgende GTA? En wat gaat dan de volgende stap worden?

Twee weken van tevoren een schriftelijk verzoek moeten indienen om een post te mogen plaatsen?

Ik snap best dat de Crew het allemaal in goede banen wil leiden, maar bij zo'n manier heb ik mijn twijfels. Je kan ook teveel willen regelen.

Geplaatst:

Er worden geen topics gestart door leden, superleden en megaleden op 2 november 2011 in het GTA V forum

Toch wel pas na dat de trailer er is he? Of mogen we vanaf nu al geen topics meer maken. Lijkt mij wel, maar ik weet het niet zeker. Lijkt mij pas na de trailer, toch??

Wel goed plan. Anders gaan mensen echt veel topics maken met heb je dit gezien en hoe vond je de topic en weet ik veel allemaal.

Geplaatst: (bewerkt)

Aan alle leden van gtaforum.nl

Als crew van het forum zijn we momenteel allemaal nauw betrokken bij het GTA V forum. Om er gezamenlijk voor te zorgen dat op de dag van verschijnen van de eerste trailer van GTA V het hier geen jungle van (dubbele) topics wordt, hebben we voor vandaag de volgende extra regel:

Als crew zullen we ervoor zorgen dat er, onder andere gebaseerd op de trailer, genoeg topics zullen zijn waarin we het over de details van de trailer kunnen hebben. Als je suggesties hebt voor topics, dan mag je ze in dit topic voorstellen. Één van de aanwezige crewleden zal dan een topic over dat onderwerp starten, of hier in een reactie toelichten waarom niet.

Geniet van vandaag! Laten we er met z'n allen een gezellige dag van maken! :tu:

Namens de gehele forumcrew in blauw en rood,

Jacky-2007 en VWO-er

Moderators V forum

hele happening voor een trailer :schater:

don't mind me, dat mijn hart er niet sneller of langzamer door klopt :bier:

by the way: goed initiatief mods, zoals ik altijd zeg: " beter preventie, dan interventie of repressie "

Bewerkt: door commando
Geplaatst:

Ik vind het terecht want het forum is soms zo ook niet te houden met al die topics.

Kortom goed werk :tu:

Geplaatst:

Volkomen terecht want anders krijg je tientallen hetzelfde aan berichten, zitten we daarop te wachten nee inderdaad. er zijn eerst topics genoeg erover. VANDAAG DE TRAILER spannend :D

Ben vandaag mooi 5 uur vrij en niet eens apart om de trailer. Joepie

Geplaatst:

Nou, wat dachten jullie van een Breakdown topic? Gezellig met z'n alle de Trailer uitpluizen. :klap:

Geplaatst:

@ Sentasi, Cabyon en anderen die hier twijfels bij hebben:

Ik heb een setje topics klaarstaan die even voor vijf uur worden geplaatst. We willen voorkomen dat er tussen 17:01 en 17:10 veel van dezelfde topics worden gestart, dat geeft een hoop werk wat samenvoegen betreft en dat denken we op deze manier te voorkomen. We kennen onze leden en hun enthousiasme, dit willen we zeker niet de kop indrukken, wel in goede banen leiden.

Joriz gaat proberen om zo snel mogelijk in de galerij een serie screencaps van de trailer te plaatsen, zodat we plaatje voor plaatje kunnen gaan uitpluizen wat er allemaal te zien valt.

Geplaatst: (bewerkt)

Nou dan zal ik maar gelijk wat topic voorstellen doen die in mijn ogen een must zijn:

-Topic voor alle Auto's die gezien worden in de trailer. Hierin kunnen leden foto's posten van auto's in de trailer, op welk(e) punt(en) ze in de trailer te zien zijn, zo mogelijk wat voor soort auto het is(b.v. 'sportieve 4-deurs, lijkt op 'n Subaru Impreza'), hoe hij misschien zal heten als hij lijkt op een auto uit een vorige GTA(in het voorbeeld van hierboven b.v. 'wellicht de nieuwe Sultan') enzovoort... En natuurlijk of mensen de auto vet vinden of niet :puh:

-Topic voor wat je denkt van de hoofdpersoon, als deze te zien is zoals in de GTA IV trailer... (En evt andere personages, en wat je denkt dat hun rol zal zijn in het verhaal)

-Topic voor of mensen blij zijn met de nieuwe locatie(zal waarschijnlijk wel af te leiden zijn uit de trailer, lijkt me)

-Eventuele wapens te zien in de trailer, op welk tijdstip te zien, wat voor wapen het is en de mening van mensen erover.

-Wat je kunt afleiden over de storyline uit deze trailer. In de GTA 4 trailer was b.v. af te leiden dat Niko uit een ander land naar Liberty City zou komen met als doel zijn leven te beteren. Zoiets zal hier ook wel mogelijk zijn...

-Wat de eerste reactie was van iedereen toen ze de trailer zagen

Als ik nog wat bedenk dan zet ik het er wel bij...

@hieronder: goeie, wist dat ik wat vergat, wapens!

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Misschien zie je ook andere personages, wat men daarvan denkt en als de plaats van het personage nog niet bekend is wat je denkt dat het voor iemand is.

En misschien zie je al wapens, hoe men denkt over de wapens en wat ze ervan vinden.

Geplaatst:

Goeie ideeën, Myth en jimmie! Staat genoteerd. Op dit moment (o.v.b.) het volgende rijtje alvast klaarstaan:

• Je eerste reactie!
  • Personages
  • Wapens
  • Storyline
  • Voertuigen
  • Omgeving

VWO-er en ik zijn druk aan het sparren over de "startset", zodat in ieder geval in de eerste behoefte gelijk wordt voorzien om 17:01u.

Geplaatst:

Nog iets meer dan 3 uur te gaan !

Ik kan echt niet wachten.

Nu maar hopen dat de R* site niet crasht :O

Geplaatst:

Een bugs topic aub

Ik heb de eerste bug in GTA 5 gevonden: 0:20, de boom links zweeft

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...