Jump to content

Regels voor trailerday 11.02.11 / Draag ideeën voor topics aan

Recommended Posts

Geplaatst:

Een bugs topic aub

Ik heb de eerste bug in GTA 5 gevonden: 0:20, de boom links zweeft

Haha, goed gevonden.. :D Speciaal daarvoor is overigens het Overig-topic in het leven geroepen. Voor die dingen die net een vermelding waard zijn, maar (nog) geen topic.

Geplaatst:

Misschien een Easter Eggs topic? Er worden een hoop Easter Eggs in het overig topic nu geplaatst.

Geplaatst:

Misschien een Easter Eggs topic? Er worden een hoop Easter Eggs in het overig topic nu geplaatst.

Wat er nu instaat is zowat alles. mischien nog 1/2 missing maar ik ben aan het zoeken.

Geplaatst: (bewerkt)

Een bugs topic aub

Ik heb de eerste bug in GTA 5 gevonden: 0:20, de boom links zweeft

zweeft niet, ligt een steen voor. :) In ieder geval, zo lijkt het

Bewerkt: door Sharingan
Geplaatst:

Beetje karig niet? Op Gtaforums zie je een complete uitbarsting van topics. Voor, na en nu nog steeds, dat geeft toch wel een goed gevoel? Het komt dan wel eens voor dat sommige onderwerpen 5x worden aangemaakt, maar een beetje moderator met liefde voor de zaak is toch wel zo aardig om dit te locken en/of samen te voegen? Ik vind dat er zo een beetje teniet wordt gedaan aan de vrolijkheid die er ontstaat. Op Gtaforums kun je er niet omheen dat er een nieuwe gta is, de mods werken zich in het rond om alles maar te locken en samen te voegen, maar hier moet juist alles weer binnen de lijntjes..

Geplaatst: (bewerkt)

Elk lid kan zijn vrolijkheid zo toch ook kwijt? Gewoon een klein beetje gecontroleerd, anders gaan er mogelijk een heel wat opmerkingen gewoon aan het oog voorbij, met een immense hoeveelheid topics over hetzelfde. Structuur is niet slecht hoor, iedereen mag enthousiast zijn, je moet gewoon je enthousiastheid kwijt in een bepaald topic in plaats van dat je er zelf een aanmaakt. Dat kan je enthousiasme toch niet onderdrukken lijkt me?

Bewerkt: door Hearv94
Geplaatst:

Op GTAforums.com begonnen ze ook met één topic om alles op één plaats te houden, al zijn er nu inderdaad meerdere topics om bepaalde punten de nodige ruimte te bieden. Dat zij daar graag structuur willen houden door de eerste paar uur alleen maar samen te voegen en te sluiten, is hun zaak. Om te voorkomen dat de moderators hier de eerste paar uur hetzelfde moeten doen, zijn er algemene topics aangemaakt. Dat is wat makkelijker voor hun én voor de leden die weten waar ze met hun ontdekkingen en reacties terecht komen. Tevens voorkomt het datgene dat je bij de aankondiging van de trailer ook al gebeurde: toen werden er een stuk of drie topics geopend dat GTA5 was aangekondigd, terwijl er al in hoofdletters een ander topic de aandacht probeerde te trekken. Als ik zie hoeveel reacties er nu al zijn en hoeveel van de ontdekkingen door meerdere leden worden geplaatst, denk ik dat dit een goede beslissing is geweest. Morgen wordt weer alle ruimte gegeven voor topics die overige discussiepunten, ontdekkingen en theorieën bedekken, maar laten we tot die tijd even het overzicht er in bewaren zodat we niet al binnen een paar uur na de trailer in de topics verdrinken.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...