Jump to content

Kan GTA IV EFLC Niet Installeren & Patch downloaden

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo Mensjes!

Ik heb vorige week GTA IV Geinstalleerd, maar ik wilde paar dagen geleden EFLC Installeren maar als hij ergens bij een Radio Station aan het installeren is stopt hij ermee. Er komt dan iets in beeld.... :duh:

En mn 2e vraag is hoe je een Patch download enz.

En is die patch nodig?

Ik hoor het wel.

GR

Geplaatst:

Wat erg handig zou zijn is dat je vertelt wat er precies in beeld komt als de installatie stopt. ;) Is de disc nog krasvrij?

De patch is niet benodigd om GTA IV te spelen, maar wel om online te spelen. Daarnaast is het ook gewoon aan te raden om deze te installeren, aangezien deze er is om de prestaties te verbeteren en (kleine) foutjes te herstellen. Je kan de patch van EFLC hier downloaden.

Geplaatst: (bewerkt)

Wat erg handig zou zijn is dat je vertelt wat er precies in beeld komt als de installatie stopt. ;) Is de disc nog krasvrij?

De patch is niet benodigd om GTA IV te spelen, maar wel om online te spelen. Daarnaast is het ook gewoon aan te raden om deze te installeren, aangezien deze er is om de prestaties te verbeteren en (kleine) foutjes te herstellen. Je kan de patch van EFLC hier downloaden.

Ik was ook nog van plan om een Print Screen te maken wat er dan gebeurd. Maar dat kon ik nog niet doen.

Doe het zsm! Vandaag niet meer. Ik denk morgen als ik weer ga proberen te installeren.

Ps De Disc is niet helemaal kras vrij meer. Dus eigenlijk wil ik een No-CD Crack erop zetten.

( Als dat mag hier? )

Ik speel al online. Dus Multiplayer enzo.

Bedankt! :cya:

Ps Nog 1 vraagje.

een tijd geleden had je IE9 Als je die had werkte GTA Niet perfect zeiden ze.

Kan ik hem nu wel downloaden?

Groetjes

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken. ;)<<<

Bewerkt: door Hanneswasco
Geplaatst:

Een No-DVD crack mag je gebruiken als je het spel legaal hebt aangeschaft, maar daarbij geven we op dit forum geen hulp aangezien het in 99% van de gevallen gebruikt wordt voor illegale doeleinden.

IE9 had inderdaad problemen met GTA IV, volgens mij was dit toen IE9 nog in een testfase was. Ik vermoed dat het nu opgelost is, maar dat ben ik niet zeker (zelf update ik IE9 niet aangezien ik Mozilla Firefox gebruik).

Geplaatst:

Een No-DVD crack mag je gebruiken als je het spel legaal hebt aangeschaft, maar daarbij geven we op dit forum geen hulp aangezien het in 99% van de gevallen gebruikt wordt voor illegale doeleinden.

IE9 had inderdaad problemen met GTA IV, volgens mij was dit toen IE9 nog in een testfase was. Ik vermoed dat het nu opgelost is, maar dat ben ik niet zeker (zelf update ik IE9 niet aangezien ik Mozilla Firefox gebruik).

Inderdaad. IE9 Beta was het toen.

Ga het zo installeren

GTA Ga ik ook zo installeren zal dan ff foto maken :bier:

zie bijlage! :duh:

Sorry foto vergeten toe te voegen....

Bij Deze :

>>> Door Hanneswasco: Tripplepost samengevoegd. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken in plaats van meerdere posts na elkaar te plaatsen.<<<

post-125840-1320342688,58.png

Geplaatst:

Een cyclische redundantiefout duidt, zoals ik al dacht, op krassen op je DVD. Je kan proberen deze zelf eens proper te maken (doe dit wel op de juiste manier, op Google vind je genoeg tips) of naar een winkel als Game Mania te gaan, die het voor je doen.

Geplaatst:

Kut...

Hoeveel gaat het kosten bij Game Mania ?

Als ik dit doe :

:C Schijf -> progam Files -> Rockstar Games staat daar EFLC EN GRAND THEFT AUTO IV. ??

Geplaatst:

Ik vermoed dat EFLC er in staat, maar slechts een deel aangezien de installatie is mislukt. Tenzij je het al eens eerder goed geïnstalleerd hebt. Je kan altijd eens proberen om in de map EFLC te kijken en het bestand EFLC.exe uit te voeren, als dat er al is.

Geplaatst: (bewerkt)

Ja hoor vergeet het maar! :cry:

Als ik op EFLC.Exe Klik werkt hij niet

wel laucher maar als ik die doe wil hij hem weer installeren... en dat zal dus ook niet lukken vermoed ik nu al...

Morgenmiddag vanaf school ff langs Game Mania...

Vragen hoeveel dat kost...

Of weet iemand dat hier?

Anders GTA V Afwachten... :)

Bewerkt: door rora
Geplaatst:

Ik heb het enkele jaren geleden laten doen voor 7.5 euro. Maar ik heb eens gehoord dat het in Nederland gratis is? Maar dat zou nog iemand moeten bevestigen.

Geplaatst:

Ik heb het enkele jaren geleden laten doen voor 7.5 euro. Maar ik heb eens gehoord dat het in Nederland gratis is? Maar dat zou nog iemand moeten bevestigen.

Oke Bedankt! ;)

7,50?

Kijk morgen wel ff. Maar nog bedankt! 8)

>>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...