Jacky-2007 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Wat is jouw eerste reactie op de eerste trailer van GTA V? Reageren
mrwhoopy Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Wat is jouw eerste reactie op de eerste trailer van GTA V? Super trailer ziet er strak uit, alleen jammer dat ze geen release date erbij vernoemen Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 1e reactie: Extreem hoge graphics tegen de werkelijkheid aan. San Andreas helemaal geweldig! Bedankt Rockstar! We all Love you! <3 Reageren
xoex23 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 (bewerkt) mijn eerste reactie : WOOHOOOOOOOOOO De grapichs zien er nice uit. alleen is het mij niet zo duidelijk wie nou de hoofdpersoon is die oude man of gangsta zeg maar Edit: met beelden uit de trailer Bewerkt: 2 november 2011 door xoex23 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Damn, dat ziet er cool uit. Echt de nieuwe San Andreas. Reageren
Follow Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Mijn eerste reactie.. Zeg niet dat ik lieg als ik slim genoeg ben om 5 minuten eerder te kijken. http://i40.tinypic.com/vr6f00.png Verder, ziet er wel netjes uit.. ga het zeker even spelen. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Cool :D Ziet er echt reallistisch uit en wat ik hoopte in deze tijd. Geen releasedate nog. Dus het kan nog wel even duren denk ik Mooie trailer, was het wachten zeker waard! Alleen ik kon via gtagames de laatste 10 seconden niet zien, toen viel hij uit. Moest op een andere site de laatste paar seconden afkijken Reageren
mrwhoopy Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ziet goed uit, alleen jammer dat ze geen release date vrij gegeven hebben, ik denk dat het ergens volgend jaar wordt. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Wauw!!!! Wat een trailer! Reageren
Aelias Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 ziet er geweldig uit!!!!!! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Het is geweldig mooi om te zien! Toch weet ik niet als ik helemaal door het dak moet springen. De protagonist lijkt me wat minder Veel auto's zijn terug dus misschien niet zoveel nieuwe Het heeft wat meer een zweertje van een soort Sims idee. Maar kortom super mooi! Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 joepie OMG ROFLLOLBBQ wauw Reageren
tom_007 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 ziet er mooi uit hopelijk wordt de release date snel uitgegeven Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Eerste reactie was echt van: WAJOOOWWW!!! Het zag er echt goed uit. Op een of andere manier verrasste het mij wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.