swen92 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 (bewerkt) Hoeveel dagen zitten er meestal tussen de GTA trailer en de release date? zou dit lang op zich wachten? Bewerkt: 2 november 2011 door swen92 Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 2 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Helemaal te gek gaaf! Alleen nog maar zonder geluid gezien omdat anders mijn zoon over m'n schouder mee gaat staan kijken, maar toch.. Ik ben nu al enthousiast. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 (bewerkt) I guess the weather Strandfeest, vliegtuigen, clubs (was er ook), jetski, honden, golven, fitness op strand, kamperen en BIG HOUSES!!! Bewerkt: 2 november 2011 door geoffrey11 Reageren
patat123 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Los Santos alweer!! chill Reageren
Faenty. Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ik ben meteen op zoek gegaan naar grapjes en dit staat op een post wagen: haha >.< Reageren
NandroDavids Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Zon, zee, strand, stad en natuur. Ziet er goed uit...in ieder geval beter dan het grauwe Liberty City Reageren
Bling Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 (bewerkt) Gaaf zeg! Hopelijk wordt er snel nieuwe informatie (bijvoorbeeld in de vorm van een schriftelijke preview) vrijgegeven. Vooral wat betreft het hoofdpersonage en exacte grootte van de map, ben ik erg benieuwd naar. Dit werd mij in de trailer nog niet helemaal duidelijk. Bewerkt: 2 november 2011 door Bling Reageren
harry1985 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 (bewerkt) De trailer zag er zeer goed en strak uit. hopen dat je wel wat nieuwe autos ertussen zal zien zitten. maar opzich maakt het me ook niet uit. het ziet er veel beter uit ik zag landschap wat me echt het gevoel gaf van YES YES YES YES. we hebben weer landschappen erin zitten. veel beter dat het grauwige stadje Maar wel jammer dat er geen release date bij zit. maar dat zou wel gunstig kunnen wezen aangezien je niet misschien voor een teleurstelling komt te staan als het bijv iets langer uitgesteld zou worden. Het ziet er echt heel leuk uit. en ik ben heel blij dat het in de tijd van NU speelt. en niet waar ik eerst voor vreesde. dus mijn geluk kan niet op. Bewerkt: 2 november 2011 door harry1985 Reageren
Basssss Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Wouw, ik ben echt achterover geblazen. Dit ziet er echt schitterend gaaf uit. Nu nog afwachten of het enkel Los Angeles is of dat San Fransisco en Las Vegas er ook bij zitten. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Echt fucking bruut gewoon! Maar is het nou heel San Andreas of alleen Los Santos? Lijkt me niet als je met vliegtuigen kunt vliegen. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ik vraag me af, als het komt voor de xbox 360, een xbox 360 gta V wel aan kan. Is de kans groot dat het te koop wordt voor de xbox 360?? Reageren
SebasD Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Zie ik daar de Mount Chiliad? Reageren
Woody268 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ik kan niet wachten tot hij uit is! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.