Cylas Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 ik zat die trailer te bekijken en kon echt niets anders zeggend an 'FOCKING VET' en dat hele trailer lang en aan eind 'WOW SAN ANDREAS!!' Reageren
GTARM Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Mijn eerste reactie was woow een vette mix tussen San Andreas, Vice City en GTAIV. Omdat de zweer van VC erin lijkt te zitten met het strand, palmbomen, jetski. De groote van SA. En de grapics, realisme van IV. Mijn laatste reactie was waar blijft de releas datum. Maja op bol.com staat 2013, hopelijk hebben ze dat fout. Reageren
PrioX Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Nou, het zweet staat nog op m'n rug... EPIC! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ziet er fantastisch uit!! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Mooie trailer! Zie al weer wat dingen terugkeren uit vorige GTA's, zoals E-cola en automerk Vapid (politieauto) Reageren
Shorty_D Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Mijn eerste reactie "wow" Daarna shaken van excitement Nu ik een beetje bij ben gekomen heb ik iets van.. ok.. trailer gezien.. (terwijl het kwijl nog uit mijn mondhoeken druipt) ..hoe groot word het? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ik had nagenoeg geen reactie. Ik zat mijn ogen uit te kijken, kippenvel en al! Reageren
MaxLifer Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Echt super vet, die personage in de trailer doet me denken aan CJ. Engine is super mooi maar doet me echt denken aan de Sims 3... :S Maar hoop ook dat hij in januari uitkomt en niet in 2013 :'( Reageren
Puma Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Holy shit, dit wordt weer awesome. Het zit ernaar uit dat ze álles wat ze goed deden in San Andreas erin hebben gestopt en alles wat ze fout deden in GTA 4, eruit hebben gelaten. Reageren
Fedmas Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Heb er echt zin in. Kreeg gelijk ruzie met een vriend over wat alles betekende Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 "Ik ga me zohard 37 keer dood vliegen met die Hydra... OSSUM!" -Het leek toch hierop... Ik ben wel blij, maar ja hij is nog niet uit... het is nog maar de eerste Trailer Reageren
rora Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Hiermee zou Rockstar hoog kunnen scoren! Net zoals ze bij San Andreas deden. Maarja zal eerste tijd wel mooi prijsje aanhangen in de winkels! Net zoals IV. Koop je half jaar later ook voor 25 euro? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Heb al een tijdje vrij weinig tot niets meer met GTA, maar toen ik deze zag begon het toch weer te kriebelen! Reageren
_niickk Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ziet er fantastisch uit. Ik zag o.a. fitnessen! geweldig dat dit soort elementen weer terug keren in GTA 5. Ik kan niet wachten tot hij uitkomt. Denk dat mijn vriendin een hele poos niks kan kijken op tv verder een enorm +punt dat het zich weer afspeelt in Los Santos. Het lijkt enorm veel op het echte Los Angeles. Ook zag ik een poster hangen met een afbeelding erop van een achtbaan en een reuzenrad. Betekend dit mischien dat er dit keer wel een pretpark is met echt werkende attracties? Ook het huis wat je zag zag er werkelijk fantastisch uit. En de hond op het strand.. het lijkt me zo op het 1e gezicht de beste game ever! we love rockstar! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.