BTycoon Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 GTA SAN ANDREAS IS TERUG MAAR DAN BETER WANT SAN ANDREAS IS WAT OP DE kentekenplaat VAN DE AUTO'S STAAT Reageren
GTARM Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ziet er inderdaad geloof waardig uit, heb al zat gezien wat ik graag had willen zien in GTAV. So i'm happy Reageren
harry1985 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ben zeer blij dat het in de tijd van nu afspeelt deze trailer maakt me erg blij. nu release datum nog. Reageren
blackops Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ben zeer blij dat het in de tijd van nu afspeelt deze trailer maakt me erg blij. nu release datum nog. En een aankondiging dat de pc versie gelijk uitkomt zou ook wel leuk zijn Reageren
KnightBob Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ziet er cool uit, toen dat voorbij was, kan mijn pc dit aan :$ Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ik zat op me werk, en ik was gek genoeg de enige die over GTA V aan het praten was. En dat werd vrij iritant gevonden, allemaal van die Halo en Half Life fanboys daar op dat werk. Niets anders spelen die, echt zonde. Ze weten niet wat ze missen. Reageren
KnightBob Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 allemaal van die Halo en Half Life fanboys daar op dat werk. Dan hebben ze maar een half leven Reageren
goldboy76 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 OMMMMMFGGGGGGGGGGGGGGGGG Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Een hele fijne trailer. Het begon een beetje vreemd, maar naarmate de actie er inkwam, werd de grijns op m'n gezicht steeds groter. Reageren
Die Hard Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 (bewerkt) Waar ik eerst nog zei dat ik enorm teleurgesteld zou zijn als het zich opnieuw in San Andreas zou afspelen, vind ik het nu echt geweldig. Wat een sfeer.. Ben zeer benieuwd naar de protagonist. Bewerkt: 2 november 2011 door Die Hard Reageren
rdewit Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 In het begin zag ik dat strand en die palmbomen en toen dacht ik nog aan Miami/Vice City, maar toen het San Andreas bleek te zijn, werd ik pas echt blij. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Met een Screenshot uit de trailer en google heb ik dit in elkaar gefrutseld Niet slecht toch? Reageren
Trixzzor Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 (bewerkt) Wat is jouw eerste reactie op de eerste trailer van GTA V? Ik zat al 58 minuten voor de trailer te wachten! Ik kan echt niet wachten! Ik ben trouwens nieuw op het GTAforum Groetjes Jeroen { trixzzor } Bewerkt: 3 november 2011 door Trixzzor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.