Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb de video nog een keer goed bekeken en zie dat waarschijnlijk de main character uiteraart Thomas Vercetti is, veelal Tommy genoemd.

post-79836-13204381988.jpg

post-79836-132043820502.jpg

post-79836-132043821142.jpg

post-79836-132043821892.jpg

• Reacties 748
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

97

• thebig

70

• OG-J

57

• $NeoSyp$

29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

is het nog niemand opgevallen waarom er zoveel mist gebruikt wordt in de trailer :?

Om de lichtjes van de uitstekende wolkenkrabers van de andere steden te verbergen natuurlijk ;)

Hmm, daar heb je een zéér sterk punt, steeds als er een 'grote horizon' zichtbaar is, is het idd plots zeer mistig... Waarom zouden ze dat doen, daardoor lijkt de stad eerder kleiner :puh: Ok, ik denk nu echt wel dat er een stad in het noorden ligt en een stad in het oosten :puh:

Ik bedenk me wel net als het daadwerkelijk énkel LS is, ik precies wel ga teleurgesteld zijn :puh: Maarja, ik kan niet anders denken, want dat was mijn eerste intuïtie. Mijn broer, filmkenner zegt ook net als ze iets in je mond leggen in een trailer, dat het dan daadwerkelijk zo is. Dit dus op het feit dat er vliegtuigen zijn, het feit dat er mensen de berg willen beklimmen en het feit dat er een vliegtuig in de richting van LV vliegt en één terug komt. Hij zegt dat al die feiten ons het wille laten zien, en dat het dan ook daadwerkelijk zo gaat zijn.

Ze laten dus een vliegtuig van Noord naar Oost vliegen, je kan zeggen, ja dat is een toertje gaan vliegen op het platteland, of het komt daadwerkelijk van LV, maar die stad gaat niet in het spel zitten. Maar het feit is dus dat er een vliegtuig die richting uitkomt...

Mijn broer zegt ook dat als ze in de trailer énkel Los Santos laten zien en echt veel moeite doen om geen enkele kleine verwijzing te tonen, ze écht niet dan in een persbericht gaan verwijzen dat er wél andere steden zijn.

Geplaatst:

Je zou het persbericht eens moeten lezen. Ik weet niet van wie je een interpretatie hebt gelezen, maar in het persbericht werd juist gezegd dat het enkel om Los Santos gaat en een stuk omliggende natuur.

Geplaatst:

Hmm, daar heb je een zéér sterk punt, steeds als er een 'grote horizon' zichtbaar is, is het idd plots zeer mistig...

Ook wel smog genaamt... Los Santos is een vervuilde stad in het warme zuiden, natuurlijk is er hopen aan smog :7

Mocht je de scènes met de windmolens bedoelen (verder zie ik helemaal geen mist...) er zijn bergen in de achtergrond. Ooit al een bergen gezien zonder mist? Dat is gewoon esthetisch onverantwoord, goed werk van R* om daar even mist te plaatsen... (Deze post klinkt zo... vergezocht is niet het woord maar definieert het wel een beetje) ;P

Geplaatst:

ik heb nog wat gevonden, waarschijnlijk speelt het zich af in een tijd van crisis, veel werklozen, en het gaat slecht met de economie, dat zie je in de trailer: daklozen, werklozen langs de weg, mensen die hun huis verkopen, 70 % korting omdat de zaak dicht gaat, mischien is dat de reden dat tommy de misdaad ingaat, omdat hij word ontslagen mischien?, of dat hij te weinig verdient.?. hier een paar foto's.

post-79836-132044011528.jpg

post-79836-132044011878.jpg

post-79836-132044012401.jpg

post-79836-132044012923.jpg

Geplaatst:

Er is nergens gezegd dat de protagonist Tommy zou heten, maar goed, dat laten we maar even zitten, anders krijgen we daar een eindeloze discussie over.

Ik denk wel dat je de spijker op z'n kop slaat m.b.t. de huidige economische crisis, dat deze op die poster (goed gevonden!) voorkomt verbaast me helemaal niets. Rockstar zou Rockstar niet zijn wanneer ze met een hedendaagse setting deze wereldwijde misère zouden negeren in de game. Ik denk zelfs dat deze crisis in game dit keer de reden gaat zijn dat je nog niet overal heen kan gaan in het begin, zoals daarvoor in IV de terroristische aanslagen op New York werden gebruikt als reden dat de bruggen nog gesloten waren. Het zou kunnen. :tu:

Geplaatst:

Was het niet al gezegd dat het daarover zou kunnen gaan?

Ik heb eergisteren trouwens proberen zoeken in SA welke winkel nu eigenlijk die 70% korting gaf. Heb het niet gevonden xd

Geplaatst:

Misschien kan je vanaf het begin al overal vrij naartoe gaan.

Want ik kan me niet echt voorstellen dat de stad is verdeeld in 3 stukken.

Voor zover je het kan zien op de trailer ziet het er toch 1 grote stad uit en niet een stad die bestaat uit 3 delen.

Geplaatst:

Ik denk zelfs dat deze crisis in game dit keer de reden gaat zijn dat je nog niet overal heen kan gaan in het begin, zoals daarvoor in IV de terroristische aanslagen op New York werden gebruikt als reden dat de bruggen nog gesloten waren. Het zou kunnen. :tu:

Dat lijkt me origineel... 'Bridges are closed because we can't afford to keep them open for now... See you again, soon!' (Tolhuisje ernaast...) :7

Geplaatst: (bewerkt)

Over dat stukje dat die overvallers een bank/winkel gaan overvallen (0:47), volgens mij is dat een juwelier, aangezien er een soort van ring op de ramen is gedrukt en binnenin het gebouw van die glazen etalages te zien zijn. Verder staat er op de deur nog het logo van de creditcard Fleeca :puh:

Screencap: http://www.gtaforum.nl/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=6393

Op 0:49 ie je ook nog Pizza This :eten:

Screencap: http://www.gtaforum.nl/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=6455

Op 0:50 zie je aan een gebouw een bord hangen waarop staat : 'For rent'. Ik las op Hyves dat Rockstar had medegedeeld dat de economie ook een grote rol speelt in GTA V.

Screencap: http://www.gtaforum.nl/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=6478

Die huizen op 0:30, zijn dat niet die huizen daar bij Vinewood? Vlakbij Mad Dogg's mansion?

Screencap: http://www.gtaforum.nl/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=6199

Bewerkt: door _Night-Men_
Geplaatst:

Liberty City is drie keer gebruikt (GTAIII, LC Stories, GTAIV). Vice City twee keer (GTA VC, VC Stories). En San Andreas slechts een keer (GTA SA). Zonde, want het de omgeving van GTA SA heeft veel meer te bieden. GTA San Andreas heeft naar mijn mening bewezen dat het de beste GTA game ooit is met een landschap dat simpelweg alles bevatte. Drie karakteristieke steden, bosgebied, woestijn, rivieren en kusten. Ik hoop dat ze het hele landschap van San Andreas gaan gebruiken, dan wordt deze game echt gruwelijk. Maar ik vrees dat het blijft bij Los Santos, wat uit de eerste berichten toch het geval blijkt te zijn. Hoe dan ook, deze game wordt gruwelijk en ik hoop dat het het wachten waard wordt.

Geplaatst:

Het is inderdaad zo dat je in geen énkele GTA onmiddelijk naar alle locaties kon. Los Santos uit de trailer ziet er inderdaad één geheel uit, hoe zouden ze dit dan kunnen afbakenen? :puh:

+ Ross Wallace (Lead Level Designer) heeft in 2010 (mogelijk met andere medewerkers) een trip gemaakt naar Los Angeles, San Diego, San Francisco en jawel, Las Vegas gemaakt.

Gingen ze hier voor inspiratie?

Foto's:

http://www.flickr.com/photos/rosswallace/collections/72157623803148118/

Geplaatst:

Ergens anders heb ik gelezen dat ze ook naar Miami, Chicago en nog een hoop plaatsen waren geweest...

Het is natuurlijk hoopgevend, maar niet blind volgen natuurlijk... :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...