Jacky-2007 Geplaatst: 26 november 2011 Rapport Geplaatst: 26 november 2011 Voor de PS3 kunnen games op één disc (tot max. 50GB aan data) voor de 360 ligt de max per disc op 7,5GB, dus voor sommige games komen dan meerdere discs erbij. Het verschilt per game, bij LANoire bijvoorbeeld was het een kwestie van even disc wisselen en klaar is kees. Helemaal niet vervelend, je hoeft er niet voor uit het spel te gaan o.i.d. Terug op de map grootte, dan maar? Reageren
Mestdagh11 Geplaatst: 27 november 2011 Rapport Geplaatst: 27 november 2011 http://www.metronieuws.nl/entertainment/cod-call-of-juarez-en-gta-v-geruchten/xSFkkA!6GmSsqCpCp6T9aVKMArOWg/ Geruchten die al een tijdje de ronde gaan. Maar even over de 15min van het midden van de stad tot aan de rand van het bos. Dat zou inderdaad wel vet zijn! Maar bedoelen ze eigenlijk tot het einde van het bos of tot aan het begin? Het zijn ten slotte allebei randen. Verder vind ik deze informatie meer geloofwaardig dan deze over Ned Luke, gewoon op gevoel af dan... Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 27 november 2011 Rapport Geplaatst: 27 november 2011 http://www.metronieuws.nl/entertainment/cod-call-of-juarez-en-gta-v-geruchten/xSFkkA!6GmSsqCpCp6T9aVKMArOWg/ Geruchten die al een tijdje de ronde gaan. Maar even over de 15min van het midden van de stad tot aan de rand van het bos. Dat zou inderdaad wel vet zijn! Maar bedoelen ze eigenlijk tot het einde van het bos of tot aan het begin? Het zijn ten slotte allebei randen. Verder vind ik deze informatie meer geloofwaardig dan deze over Ned Luke, gewoon op gevoel af dan... Denk dat ze tot het einde bedoelen, ik vind dat meer logisch dan tot het begin van het bos. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 27 november 2011 Rapport Geplaatst: 27 november 2011 http://www.metronieuws.nl/entertainment/cod-call-of-juarez-en-gta-v-geruchten/xSFkkA!6GmSsqCpCp6T9aVKMArOWg/ Geruchten die al een tijdje de ronde gaan. Maar even over de 15min van het midden van de stad tot aan de rand van het bos. Dat zou inderdaad wel vet zijn! Maar bedoelen ze eigenlijk tot het einde van het bos of tot aan het begin? Het zijn ten slotte allebei randen. Verder vind ik deze informatie meer geloofwaardig dan deze over Ned Luke, gewoon op gevoel af dan... Waarom zou deze informatie geloofwaardig zijn, behalve je gevoel? Het is gewoon een rijtje feiten die jij en ik ook kunnen verzinnen. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 27 november 2011 Rapport Geplaatst: 27 november 2011 >>> Door Jacky-2007: Onnodige quote verwijderd, laat alleen quotes staan wanneer je reageert op een bericht / onderwerp wat niet in de laatste post van het topic behandeld wordt.<<< Hij zegt niet dat hij het helemaal geloofwaardig vindt, hij vind het geloofwaardiger dan Ned Luke. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 27 november 2011 Rapport Geplaatst: 27 november 2011 >>> Door Jacky-2007: Onnodige quote verwijderd, laat alleen quotes staan wanneer je reageert op een bericht / onderwerp wat niet in de laatste post van het topic behandeld wordt.<<< Oké... nou ja in ieder geval: 15 minuten lijkt mij erg stug. Sowieso rijden 99.9999% van de GTA-spelers op topsnelheid. Het moet wel een GTA blijven he. 15 minuten vanaf het midden van de stad - als de stad zo groot was hebben ze flink hun tijd verspilt want dan krijgen we 60% van de stad toch nooit te zien, zo groot is het dan. Maar ik weet zeker dat Los Santos groot genoeg gaat worden, daar zorgt Rockstar wel voor. Daar heb je geen bos van 10 minuten rijden doorsnee voor nodig. Reageren
thebig Geplaatst: 29 november 2011 Rapport Geplaatst: 29 november 2011 Ze verspillen allesbehalve hun moeite. Het geeft je toch een leuk gevoel als je weer eens door de stad kuiert en plots een stukje ontdekt waar je nog nooit bent geweest? En dat terwijl je het spel al een paar maanden, misschien al een jaar speelt. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 29 november 2011 Rapport Geplaatst: 29 november 2011 Helaas geldt dat niet voor iedereen, thebig. Ik sluit me volledig bij je aan, als er één ding is wat ik nog doe in de singleplayer van IV is gewoon een beetje rondwandelen, een stukje met de metro mee, rustig rijden, om me heen kijken. Het duurt erg lang voordat je iedere steeg kent, echt waar. Onlangs in multiplayer op een clan avondje hebben we nog een hoekje ontdekt die nog niemand eerder had gezien. En dat terwijl we toch al 3,5 jaar lang individueel in singleplayer, maar ook iedere week samen online, door dezelfde stad heen gaan. Ik vind het prachtig, ook de jacht op interieurs, en die één voor één bekijken. Het is gewoon te gek hoe Rockstar North het steeds neerzet, amper foutjes te vinden. Dat is in veel games wel anders. Op de mappen van Mafia II en LA Noire heb ik regelmatig vastgezeten op niet correcte afgemaakte stukjes van de map, om maar even wat ter vergelijking aan te halen. In IV is dit veel minder, zo weinig dat je je er niet aan stoort. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 november 2011 Rapport Geplaatst: 29 november 2011 (bewerkt) Ik sluit me volledig bij je aan, als er één ding is wat ik nog doe in de singleplayer van IV is gewoon een beetje rondwandelen, een stukje met de metro mee, rustig rijden, om me heen kijken. Het duurt erg lang voordat je iedere steeg kent, echt waar. Daarom pleit ik ook voor grote maps, als er dingen zijn die ik graag doe is het wel het verkennen van grote maps. Eerst natuurlijk meet een auto, want dat ligt voor de hand. Elke mogelijke weg op de map afrijden en vergelijken, daarna van de omgeving gaan genieten en daarna... Iets wat ik pas sinds GTA IV doe, omdat het daar tenminste de moeite was, is het te voet verkennen van de hele map. In LC was dat vooral in Algonquin mogelijk, via de metro maar ook gewoon de lange boulevards afwandelen. Ik denk dat ik me echt wel ga amuseren als Los Santos zo gigantisch wordt als beweerd, echt wel ^^ Bewerkt: 29 november 2011 door Phoenyxar Reageren
thebig Geplaatst: 29 november 2011 Rapport Geplaatst: 29 november 2011 Ik heb IV niet gespeeld, maar SA speel ik nu toch ook al een goed jaartje en ik ken enkel Los Santos goed, omdat dat het eiland was waar ik het langs op heb vastgezeten. San Fierro speelde ik zo uit en Las Venturas koste moe ook niet veel moeite. Nu probeer ik die twee wat meer te verkennen en ik vind het nog altijd ongelooflijk dat ik weer een gebouw, een trap of ik weet niet wat zie waar ik nog nooit ben op geweest. Reageren
norik Geplaatst: 29 november 2011 Rapport Geplaatst: 29 november 2011 Ik heb IV niet gespeeld, maar SA speel ik nu toch ook al een goed jaartje en ik ken enkel Los Santos goed, omdat dat het eiland was waar ik het langs op heb vastgezeten. San Fierro speelde ik zo uit en Las Venturas koste moe ook niet veel moeite. Nu probeer ik die twee wat meer te verkennen en ik vind het nog altijd ongelooflijk dat ik weer een gebouw, een trap of ik weet niet wat zie waar ik nog nooit ben op geweest. Had ik hetzelfde bij IV als ik een gebouw instapte ik ken Bohan en het eerste en Algonquin heel goed maar Alderney niet. Reageren
KenRosenburg Geplaatst: 2 december 2011 Rapport Geplaatst: 2 december 2011 (bewerkt) Wat ik wel miste in IV tov SA was een safe spot waar je echt thuis voelde. Kwam ook misschien omdat je niet echt een huis/woonwijk hebt in midden LC, en je geen property kon kopen maar Grove Street in Ganton voelde wel echt als een chille terugvalbasis met garage, waar ook de belangrijkste characters naast je woonden. Hoop dat ze zoiets terugbrengen alleen dan een huis in the vinewood hills bijvoorbeeld Bewerkt: 2 december 2011 door KenRosenburg Reageren
Scarface92 Geplaatst: 2 december 2011 Rapport Geplaatst: 2 december 2011 (bewerkt) Ben ik volledig met je eens, maar dit kwam ook meer omdat Niko Bellic voor het eerst arriveerde in Liberty City en de stad nog moest ontdekken. CJ is opgegroeid in Ganton, Los Santos en heeft daar al heel wat meegemaakt met de Grove Street Families. Voor Niko was alles nieuw en hij wilde een nieuwe start maken, toch voelde ik me enigszins wel thuis in Hove Beach. Vooral vanwege het Oost-Europese sfeertje wat daar hangt, en aangezien Niko daar ook vandaan kwam paste het wel goed bij elkaar. Maar goed, hoop dat de hoofdpersoon in V wel al enkele jaren woont in Los Santos, anders mogen we straks weer vrienden gaan maken en daar was ik toch zo langzamerhand wel een beetje klaar mee. Gezien de trailer koopt hij een huis in Vinewood, dit zou al een stuk aangenamer zijn dan de appartementen uit IV. Bewerkt: 2 december 2011 door GrandTheftTwano Reageren
KenRosenburg Geplaatst: 2 december 2011 Rapport Geplaatst: 2 december 2011 Zou het ook vet vinden als ze die drain channels en de uitgedroogde LA River weer terugbrengen, met SA was dat toch best grappig in east LS met de motor door die tunnels beetje scheuren enzo. Ook die motormissie met Big Smoke speelde zich daaraf. Heb het in ieder geval niet gezien in de trailer ergens. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 december 2011 Rapport Geplaatst: 2 december 2011 Ja inderdaad, de LA River zouden ze nu met de RAGE eindelijke eens mooi uitbeelden. Zo droog als de rivier dan ook is, ze heeft wel iets ^^ Kunnen ze ook weer missie's in thuisbrengen, achtervolgingen dan wel weer, maar het zal toch wel wat anders zijn dan in SA; toch maar hopen dat ze er in zit =3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.