Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat was inderdaad vet die droge rivier 8) Zeker om eens wat snelheid te halen met een moto of sportwagen. Ik denk wel dat we je voor 99% kunnen geruststellen dat deze 'rivier' zich in het spel zal bevinden aangezien het toch een mooie kopie wordt van het hedendaagse Los Angeles

• Reacties 748
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

97

• thebig

70

• OG-J

57

• $NeoSyp$

29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ben ik volledig met je eens, maar dit kwam ook meer omdat Niko Bellic voor het eerst arriveerde in Liberty City en de stad nog moest ontdekken. CJ is opgegroeid in Ganton, Los Santos en heeft daar al heel wat meegemaakt met de Grove Street Families. Voor Niko was alles nieuw en hij wilde een nieuwe start maken, toch voelde ik me enigszins wel thuis in Hove Beach. Vooral vanwege het Oost-Europese sfeertje wat daar hangt, en aangezien Niko daar ook vandaan kwam paste het wel goed bij elkaar.

Maar goed, hoop dat de hoofdpersoon in V wel al enkele jaren woont in Los Santos, anders mogen we straks weer vrienden gaan maken en daar was ik toch zo langzamerhand wel een beetje klaar mee. Gezien de trailer koopt hij een huis in Vinewood, dit zou al een stuk aangenamer zijn dan de appartementen uit IV.

Inderdaad, het is wel fijn als je ergens vrienden hebt die je kunnen helpen. Dit was trouwens in TLAD wel een beetje aanwezig, ( clubhuis ).

Geplaatst:

Ja, die opgedroogde rivier was inderdaad leuk. Kon je heel snel rijden met je auto of met wat dan ook.

Het enigste wat ik irritant vond waren de kleine heuveltjes die er soms waren. Dan raakt je auto onbestuurbaar en ontploft hij voor je eruit kunt klauteren...

Geplaatst:

Kleine heuveltjes... nu ja, laten we hopen dat hij niet vlak gaat zijn in ieder geval, reliëf in alles is geweldig. Daarbij thebig, dat maakt in IV (en daarna) niet meer uit, want auto's ontploffen niet zo maar meer omdat ze ondersteboven liggen, maar aangezien je ze nog nooit hebt gespeelt is het wel logisch dat je dat niet weet =3

Geplaatst:

Is dat zo?

Hehe, dat stond toch ook op mijn lijstje, maar blijkbaar was Rockstar me te vlug af.

Ik bedoel dat niet dat er geen reliëf mag zijn, maar er waren van die zandheuveltjes. Als je daar tegen reed, reed je er gewoon over en stoof het zand niet uiteen. Als je dan met een hoge snelheid over zo'n heuveltje reed, dan werd je hoog de lucht in gekatapulteerd.

Geplaatst:

Gelukkig zijn de huidige gamephysics niet zo gevoelig meer voor kleine heuveltjes zoals in San Andreas.

Nodige relativatie nodig want je moet ook niet tegen +240 KM/H over een autoband rijden hoor, dan kantel je ook opzij =3

Geplaatst:

Zolang er maar genoeg bochten in liggen...

Want een lange rechte baan door de woestijn is nu toch niet zo aantrekkelijk, ik heb toch liefst dat die wat kronkelt, al is het maar een beetje :3

Geplaatst:

Die banen door de woestijn in de staat Las Venturas waren echt top! Hopelijk zitten deze er zeker terug in. Je kon er lekker hard op vlammen. Misschien haalt GTA V wel wat inspiratie uit fast & furious 4 waar de US-Mexican border toch een belangrijk element in het verhaal was.

Geplaatst:

Ik zat net wat artikels hier te lezen en kwam toevallig op de page van de multiplayer van IV terecht. Er stond dat 'Alle modi worden gespeeld in Liberty City, de normale singleplayermap wat betekent dat er geen aparte multiplayermaps zijn.' Dus ik dacht meteen: zou dat bij V wel het geval zijn?

Zelf geloof ik niet dat ze nog aparte maps zullen bouwen, maar het zou wel leuk zijn dat ze nog bepaalde extra interieurs ofzo bouwen voor de multiplayer. Al denk ik wel dat de singleplayer map ook genoeg mogelijkheden zal bieden voor leuke locaties

Geplaatst:

Ik zat net wat artikels hier te lezen en kwam toevallig op de page van de multiplayer van IV terecht. Er stond dat 'Alle modi worden gespeeld in Liberty City, de normale singleplayermap wat betekent dat er geen aparte multiplayermaps zijn.' Dus ik dacht meteen: zou dat bij V wel het geval zijn?

Zelf geloof ik niet dat ze nog aparte maps zullen bouwen, maar het zou wel leuk zijn dat ze nog bepaalde extra interieurs ofzo bouwen voor de multiplayer. Al denk ik wel dat de singleplayer map ook genoeg mogelijkheden zal bieden voor leuke locaties

Goed opgemerkt!

Ook een goed idee van speciale interieurs. Mij lijkt het echt leuk als weer al die minigames terugkomen als 8-Track, Bloodring Banger en Gang Wars (hoods overnemen) in Multiplayer!

Niet dat ik denk dat er echt gangs komen in het spel, laat staan veel minigames...

Geplaatst:

Ik heb tijdens mijn vakantie deze zomer een filmpje opgenomen waar ik over de Interstate 15 rijd, net iets ten noorden van San Bernardino, wat een voorstad van Los Angeles is. Uit het filmpje zou je een impressie kunnen krijgen van hoe de omgeving er in GTA V uit zou kunnen zien.

Geplaatst:

Wauw... Ruilen van vakantie? Ik zat in Steenwijk dit jaar.. :schater:

Echt te gek om te zien. Het klinkt misschien wat bezopen, maar ik ben echt verliefd op de immense oppervlaktes van landen als de VS en Canada.. Daarom ben ik ook zo'n groot fan van GTA. Het ultieme gevoel van vrijheid, al die ruimte om je heen, die grote wagens, kilometers asfalt op te vreten.. Heerlijk om in te ontsnappen terwijl je gewoon thuis op de bank zit met een controller in de hand, terwijl hier in het hutje-mutje-land alles tot op de vierkante milimeter is volgeplant. Je kan er niet omheen hier, maar man, ik verafschuw de IKEA-gedachte. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...