Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

  • Reacties 288
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    31

  • Phoenyxar

    29

  • Faenty.

    12

  • blackops

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

9 mei 2012 kan nooit, GTA4 kwam meer dan een jaar na de release van de eerste trailer uit. Realiseer je dit even :puh:.

[Edit]: Wacht eens even.. :cab: Dit is al de zoveelste keer dat ik 2405 langs zie komen ergens.. Op die screenshot die je daar hebt, op de stoeprand.. Ik deed het eerst af als onzin en vergezocht, maar dit kan toch bijna geen toeval zijn, dat het op de stoeprand staat én op dat busje?

Link to comment
Delen op andere websites

9 mei, en dan nog 4 keer uitstellen. Eind 2012 zal het vast worden.

Ik ga er inderdaad ook vanuit dat we de game niet op korte termijn hoeven te verwachten. Paar keer uitstellen gaat ook vast gebeuren. Eigenlijk ga ik gewoon uit van 2013, dan valt het niet zo tegen als het inderdaad nog lang wachten wordt.

Heeft iemand enig idee waarom bol.com 26 april 2013 bij de release-datum heeft staan? :puh:

Wellicht omdat GTA IV in Amerika op 26 april uitkwam (dacht ik vandaag ergens te lezen) en 2013 een redelijk veilige keus is om niemand teleur te hoeven stellen wegens een te vroeg gekozen datum.

Link to comment
Delen op andere websites

[Edit]: Wacht eens even.. :cab: Dit is al de zoveelste keer dat ik 2405 langs zie komen ergens.. Op die screenshot die je daar hebt, op de stoeprand.. Ik deed het eerst af als onzin en vergezocht, maar dit kan toch bijna geen toeval zijn, dat het op de stoeprand staat én op dat busje?

Het kan natuurlijk ook (laten we echt hopen van niet) dat dat de datum voor de volgende trailer is... alhoewel al is aangegeven dat de datum niet echt 'klopt'...

Er zal dus iets speciaals met dat getal zijn, maar misschien niet de datum van de release... Ach wie weet.

Link to comment
Delen op andere websites

9 mei 2012 kan nooit, GTA4 kwam meer dan een jaar na de release van de eerste trailer uit. Realiseer je dit even :puh:.

[Edit]: Wacht eens even.. :cab: Dit is al de zoveelste keer dat ik 2405 langs zie komen ergens.. Op die screenshot die je daar hebt, op de stoeprand.. Ik deed het eerst af als onzin en vergezocht, maar dit kan toch bijna geen toeval zijn, dat het op de stoeprand staat én op dat busje?

Dit is de zelfde stoeprand als van de scene waar de man zijn huis verkoopt

(het busje is zeg maar de overgang) (jej busjes in de overgang xD)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me eigenlijk wel af op welke platforms hij uit zal komen. De xbox360 kan de kwaliteit van die trailer zoiezo nooit evenaren, en ook de ps3 is niet zo krachtig

Het zou wel een enorme boost geven aan de wii U als ze een superieure versie (tov oude consoles) daarop zouden uitbrengen. De trailer lijkt me de pc-versie, nu maar hopen dat ze die gelijktijdig met de consoleversies uitbrengen.

Link to comment
Delen op andere websites

9 mei 2012 kan nooit, GTA4 kwam meer dan een jaar na de release van de eerste trailer uit. Realiseer je dit even :puh:.

[Edit]: Wacht eens even.. :cab: Dit is al de zoveelste keer dat ik 2405 langs zie komen ergens.. Op die screenshot die je daar hebt, op de stoeprand.. Ik deed het eerst af als onzin en vergezocht, maar dit kan toch bijna geen toeval zijn, dat het op de stoeprand staat én op dat busje?

Just saying, maar dat 2405 dat zogenaamd op het busje staat is eigenlijk gewoon de stoeprand die je onder het busje door ziet volgens mij :puh: Overigens, waar stond het dan nog meer behalve die stoeprand?

Kijk maar, want hier zit precies het wiel ervoor en dan zie je 't niet staan:

med_gallery_145_121220.jpg

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

9 mei 2012 kan nooit, GTA4 kwam meer dan een jaar na de release van de eerste trailer uit. Realiseer je dit even :puh:.

[Edit]: Wacht eens even.. :cab: Dit is al de zoveelste keer dat ik 2405 langs zie komen ergens.. Op die screenshot die je daar hebt, op de stoeprand.. Ik deed het eerst af als onzin en vergezocht, maar dit kan toch bijna geen toeval zijn, dat het op de stoeprand staat én op dat busje?

Ja, maar als ik zo hoor naar andere mensen, dan is deze trailer veel meer afgewerkt dan de eerste trailer van IV.

Ook dat er minder heisa was rond deze trailer dan bij IV en dat het rustig is aangekondigd. Dat wil zeggen dat ze dus al een stapje verder staan en dat het niet per se een jaar moet zijn, maar een half jaar ook al genoeg is.

Ik weet het niet, ik heb dit ook maar gehoord

Trouwens, ik zie net: 0.25. Op een bordje achter de rode auto staat daar 'Piercings' te lezen.

Na tatoeages nu ook piercings (of was dit al mogelijk in IV)?

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, alleen bol geeft een release datum van april 2013. Ik weet echt niet of wij zo lang moeten wachten.. Ik vind het ingeval vrij lang..

Edit: En wat Shorty al heeft gepost klopt dan wel. Ik bedoel dat die datum van 24/05 nu uit de wereld is en het dus gewoon een Easter Egg is van de geboortedag van Sam Houser. En dus geen release datum.

Bewerkt: door Leontjuuh-gta
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...