Phoenyxar Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 De politie heeft het motto: Obbey and Survive! Daarnaast heb ik de naam Mollis (van de Vesuvius Criterate) teruggezien op een bord. Reageren
thebig Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Zie ook op die site : Kapowitz is met zijn geld naar Vice City getrokken om er een wapen- en likeurwinkel te starten, weinig kans dus. Het lijkt me meer een gewone (random) zwerver. Op de radio heb ik horen zeggen dat sommigen er Nico in zien, hoofdpersonage uit GTA IV. Ik heb GTA IV niet gespeeld, maar hij lijkt er niet op... Jerry Kapowitz, als zijn geld verspild Reageren
kevin schilder Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 In Downtown LS staat z'on gebouw in aanbouw, volgens mij zie je dat gebouw in een paar shots later meer 'afgemaakt' Er kan dus weldegelijk een normaal tijdverloop inzitten met verschillende seizoenen etc. (verwacht geen sneeuw, dat kent Californie niet ) Reageren
OG-J Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Die lijkt echt wel totaal niet op Nico Reageren
Jarno91 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 (bewerkt) Die gast ziet er veel ouder uit en heeft een veel breder gezicht Vergelijk maar Bewerkt: 2 november 2011 door Jarno91 Reageren
thebig Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Inderdaad, vind ik dus ook. Reageren
OG-J Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Altijd kijken naar de oren En die komen niet overeen Reageren
Cash Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Leuk dat er honden in voorkomen. Dat zou dus kunnen betekenen dat de politie honden op je afstuurd bij een bepaald wanted level. Reageren
Houstyn Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Het lijkt erop dat ik GTAV op de PS3 moet gaan spelen in plaats van mijn geliefde pc... Reageren
Jarno91 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Waar zie jij staan dat het niet uitkomt voor de pc? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Volgens mij bedoelt hij dat zijn pc het waarschijnlijk niet gaat kunnen dragen, ik twijfel over de mijne ook nu... :s Reageren
Jarno91 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Gewoon wachten op de systeemeisen, de pc die ik nu heb had ik speciaal gekocht om GTA IV te kunnen spelen Hopelijk kan hij dan ook GTA V aan Reageren
thebig Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 mijn pc zou het sowieso niet kunnen dragen, maar ik ga het toch hoogstwaarschijnlijk voor ps3 kopen. Zal wel even wennen zijn qua besturing en ik twijfel of ik wel snel ga kunnen richten met die joysticks. Al zal het na een tijdje vast wel lukken... Reageren
Venzio Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ik ben dus even gaan kijken en zag dat GTA IV (kan fout zitten) op de E3 2006 aangekondigd werd met release datum. In alle trailers van GTA IV stond geen release datum (behalve de laatste maar toen was hij al aangekondigd) dus IK denk dat we tot de E3 2012 moeten wachten (kan ook heel fout zitten). En ik verwacht de volgende trailer over ongeveer 3 á 4 maanden omdat dit bij GTA IV ook zo het geval was, er zaten steeds 3 tot 4 maanden tussen ongeveer. Reageren
kevin schilder Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ik ben dus even gaan kijken en zag dat GTA IV (kan fout zitten) op de E3 2006 aangekondigd werd met release datum. In alle trailers van GTA IV stond geen release datum (behalve de laatste maar toen was hij al aangekondigd) dus IK denk dat we tot de E3 2012 moeten wachten (kan ook heel fout zitten). En ik verwacht de volgende trailer over ongeveer 3 á 4 maanden omdat dit bij GTA IV ook zo het geval was, er zaten steeds 3 tot 4 maanden tussen ongeveer. Dit dacht ik eerst ook maar: GTA IV werd met veel heisa aangekondigd (hieperde piep hoera er komt een nieuwe gta) GTA V werd erg rustig een week voor de trailer aangekondigd Tussen de aankondiging en de eerste trailer van IV zat erg veel tijd Dat is nu niet het geval En (zoals is al eerder zij) IV trailer 1 en 2 zagen er veelbelovend uit maar je zag wel dat er nog veel opgeknapt moest worder (Kom op geef maar toe :$ ) dat gevoel heb ik tenminste nu niet Het verhaaltje loopt vast anders af, als je het mij vraagt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.