goldboy76 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Gary Forman zei ook ongeveer 4 uur geleden idk dit Gary Forman 05092012 expected release date ongeveer een uur geleden · 2 We zullen wel zien Reageren
thebig Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Gary Forman zei ook ongeveer 4 uur geleden idk dit Gary Forman 05092012 expected release date ongeveer een uur geleden · 2 We zullen wel zien Goed om te weten dat het vóór het einde van de wereld is ;p Reageren
viccie211 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ik ben sinds twee weken weer 'ns verder gegaan in VC en daar gebeurt het regelmatig dat na je de cutscène met een zwart scherm Tommy tegen zichzelf hoort praten. Het begin van de Trailer van V vond ik hier erg op lijken. Of speelt associatie vermogen nu erg met me? Reageren
KnightBob Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ik denk dat het tijd wordt om een PS3 aanteschafen, aangezien mijn computer het niet leuk gaat vinden, en je het al helemaal niet hoeft te proberen op een PS2 of PSP. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Goed om te weten dat het vóór het einde van de wereld is ;p Alsof jij het einde van de wereld al kunt dateren Ik twijfel trouwens zwaar aan al die meldingen van Gary Forman hoor, is wel leuk om roddels te verspreiden, maar het is een beetje onbetrouwbaar :3 Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Hoe denken jullie eigenlijk dat het 'uiterlijk' eruit gaat zien? Denk bijvoorbeeld aan de balkjes: '5 minuten left' of de de radar. Reageren
goldboy76 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Goed om te weten dat het vóór het einde van de wereld is ;p Alsof jij het einde van de wereld al kunt dateren Ik twijfel trouwens zwaar aan al die meldingen van Gary Forman hoor, is wel leuk om roddels te verspreiden, maar het is een beetje onbetrouwbaar :3 Hij werkt er. Hij heeft ook allemaal developers in zijn vriendenlijst die niet zomaar mensen accepteren die ze niet kennen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Hoe denken jullie eigenlijk dat het 'uiterlijk' eruit gaat zien? Denk bijvoorbeeld aan de balkjes: '5 minuten left' of de de radar. Ik denk toch dat de radar zeer gelijkaardig gaat zijn aan GTA IV, net als de algemene HUD en ik denk voor de Pop-ups ook hetzelfde als GTA IV... Ik ben dus niet echt inspiratievol over dit, ik denk dat R* gaat bhouden aan zijn vorige uiterlijk. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ja, ik snap het maar zoals bij de DLC van IV hard je de levensbalk in een kleur naar de stijl van het spel. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ik gok op een groene (zoals in IV) of blauwe levensbalk - gecombineerd met een grijze of mogelijk witte Armorbalk. Verder denk ik dat ze zelfs qua weergave van wapens niets gaan veranderen, het verschil tussne Los Santos en Liberty City is naar mijn aanvoeling niet zo groot. Reageren
kevin schilder Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Gary Forman zei ook ongeveer 4 uur geleden idk dit Gary Forman 05092012 expected release date ongeveer een uur geleden · 2 We zullen wel zien is 05 09 - 5 sept. of 9 mei. Reageren
thebig Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Gary Forman zei ook ongeveer 4 uur geleden idk dit Gary Forman 05092012 expected release date ongeveer een uur geleden · 2 We zullen wel zien is 05 09 - 5 sept. of 9 mei. Daar zeg je zowat. Ik nam automatisch aan dat het 5 september was. Denk en hoop toch 9 mei? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Het is 9 mei. 9/11 was toch ook niet in november Reageren
thebig Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ik bedenk net: zouden ze dezelfde technologie uit LA Noire gebruiken? Dat de gezichten en de beweging van de acteurs perfect worden geregistreerd? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Aan het filmpje te zien niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.