Rickos Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 Hier, extreem veel hints. klinkt nogal ongeloofwaardig Reageren
tom_007 Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 ben ik nu de enige die snel gta sa vlug nog eens aan het instaleren is om nog een te spelen Reageren
Mythbuster Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 Hier, extreem veel hints. klinkt nogal ongeloofwaardig Raar, hij lijkt er eveel van af te weten, maar of dat nou echt een Rockstar medewerker is... Denk niet dat die zoveel zouden schelden, en dat ze zo veel los zouden laten. Van wat ik weet wordt je in deze industrie vrijwel op staande voet ontslagen als je info gaat leaken over een AAA titel... Reageren
Rickos Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 Hier, extreem veel hints. klinkt nogal ongeloofwaardig Raar, hij lijkt er eveel van af te weten, maar of dat nou echt een Rockstar medewerker is... Denk niet dat die zoveel zouden schelden, en dat ze zo veel los zouden laten. Van wat ik weet wordt je in deze industrie vrijwel op staande voet ontslagen als je info gaat leaken over een AAA titel... Dat is inderdaad zo, ik werk toevallig in deze branche. Je hebt geheimhoudingscontracten, deze moet je ondertekenen als je aan een game werkt. Dit betekend dat je niks mag vrijgeven van een game totdat het officieel bekend wordt gemaakt Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 We hebben het trouwens wel allemaal over die hond in het begin, maar op hetzelfde moment zie je ook vogels (waarschijnlijk meeuwen) vliegen. Dus zitten er wellicht wel meerdere dieren in. Reageren
thebig Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 ben ik nu de enige die snel gta sa vlug nog eens aan het instaleren is om nog een te spelen Nope. Ik zit het al sinds een 5 dagen weer te spelen ;p Reageren
Die Hard Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 (bewerkt) We hebben het trouwens wel allemaal over die hond in het begin, maar op hetzelfde moment zie je ook vogels (waarschijnlijk meeuwen) vliegen. Dus zitten er wellicht wel meerdere dieren in. Vogels zitten er al in sinds elke GTA die ik heb gespeeld (Vice City, San Andreas en IV), dus dat is niet echt iets nieuws. Bewerkt: 3 november 2011 door Die Hard Reageren
bugatti Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 We hebben het trouwens wel allemaal over die hond in het begin, maar op hetzelfde moment zie je ook vogels (waarschijnlijk meeuwen) vliegen. Dus zitten er wellicht wel meerdere dieren in. Vogels zitten er al in sinds elke GTA die ik heb gespeeld (Vice City, San Andreas en IV), dus dat is niet echt iets nieuws. bij die berg in de trailer ziet eruit als een bosachtig gebied, beetje zoals bij die berg in RDR, dus ik dacht wat nou als er beren oid in zouden zitten. het is niet zo''n gek grote stap om zo maar te zeggen. ervaring met een soortgelijk spel met dieren en een biodiverse natuur hebben ze al gebracht in RDR. Reageren
520860 Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 We hebben het trouwens wel allemaal over die hond in het begin, maar op hetzelfde moment zie je ook vogels (waarschijnlijk meeuwen) vliegen. Dus zitten er wellicht wel meerdere dieren in. Vogels zitten er al in sinds elke GTA die ik heb gespeeld (Vice City, San Andreas en IV), dus dat is niet echt iets nieuws. bij die berg in de trailer ziet eruit als een bosachtig gebied, beetje zoals bij die berg in RDR, dus ik dacht wat nou als er beren oid in zouden zitten. het is niet zo''n gek grote stap om zo maar te zeggen. ervaring met een soortgelijk spel met dieren en een biodiverse natuur hebben ze al gebracht in RDR. Beren? Wat dacht je van Big Foot? Hebben onze complotdenkers weer wat te doen. Reageren
Dippie Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 We hebben het trouwens wel allemaal over die hond in het begin, maar op hetzelfde moment zie je ook vogels (waarschijnlijk meeuwen) vliegen. Dus zitten er wellicht wel meerdere dieren in. Vogels zitten er al in sinds elke GTA die ik heb gespeeld (Vice City, San Andreas en IV), dus dat is niet echt iets nieuws. bij die berg in de trailer ziet eruit als een bosachtig gebied, beetje zoals bij die berg in RDR, dus ik dacht wat nou als er beren oid in zouden zitten. het is niet zo''n gek grote stap om zo maar te zeggen. ervaring met een soortgelijk spel met dieren en een biodiverse natuur hebben ze al gebracht in RDR. Beren? Wat dacht je van Big Foot? Hebben onze complotdenkers weer wat te doen. Haha, d'r zijn al mensen die beweren dat Big Foot op het logo van de politie in de nieuwe GTA staat... Reageren
520860 Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 We hebben het trouwens wel allemaal over die hond in het begin, maar op hetzelfde moment zie je ook vogels (waarschijnlijk meeuwen) vliegen. Dus zitten er wellicht wel meerdere dieren in. Vogels zitten er al in sinds elke GTA die ik heb gespeeld (Vice City, San Andreas en IV), dus dat is niet echt iets nieuws. bij die berg in de trailer ziet eruit als een bosachtig gebied, beetje zoals bij die berg in RDR, dus ik dacht wat nou als er beren oid in zouden zitten. het is niet zo''n gek grote stap om zo maar te zeggen. ervaring met een soortgelijk spel met dieren en een biodiverse natuur hebben ze al gebracht in RDR. Beren? Wat dacht je van Big Foot? Hebben onze complotdenkers weer wat te doen. Haha, d'r zijn al mensen die beweren dat Big Foot op het logo van de politie in de nieuwe GTA staat... De game is nog niet uit of de complotdenkers slaan weer toe... Maar beren zouden wel leuk zijn, maar Big Foot gaat toch iets te ver. Reageren
bugatti Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 We hebben het trouwens wel allemaal over die hond in het begin, maar op hetzelfde moment zie je ook vogels (waarschijnlijk meeuwen) vliegen. Dus zitten er wellicht wel meerdere dieren in. Vogels zitten er al in sinds elke GTA die ik heb gespeeld (Vice City, San Andreas en IV), dus dat is niet echt iets nieuws. bij die berg in de trailer ziet eruit als een bosachtig gebied, beetje zoals bij die berg in RDR, dus ik dacht wat nou als er beren oid in zouden zitten. het is niet zo''n gek grote stap om zo maar te zeggen. ervaring met een soortgelijk spel met dieren en een biodiverse natuur hebben ze al gebracht in RDR. Beren? Wat dacht je van Big Foot? Hebben onze complotdenkers weer wat te doen. Haha, d'r zijn al mensen die beweren dat Big Foot op het logo van de politie in de nieuwe GTA staat... De game is nog niet uit of de complotdenkers slaan weer toe... Maar beren zouden wel leuk zijn, maar Big Foot gaat toch iets te ver. bigfoot gaat mij ook te ver, ik zie liever klein wild zoals konijnen, eekhoorns, wasbeertjes. herten, beren en wolven zou ook wel vet zijn. Reageren
Puma Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 GTA is geen dierentuin, je zult hoogstens wat herten zien langskomen. Reageren
Die Hard Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 Honden vind ik nog prima, maar eerlijk gezegd zit ik helemaal niet zo te wachten op beren, wolven en al dat soort bosdieren. Geen idee waarom, maar het voelt gewoon niet als GTA. Reageren
bugatti Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 Honden vind ik nog prima, maar eerlijk gezegd zit ik helemaal niet zo te wachten op beren, wolven en al dat soort bosdieren. Geen idee waarom, maar het voelt gewoon niet als GTA. het zou wel een leuke toevoeging zijn wat betreft het omgevingsgevoel. als jij daar in de bossen loopt/rijdt/fietst en je ziet een hert lopen oid dan geeft het wel een gevoel van eindelijk die stad uit, of ik ben echt in de natuur. in GTA SA was het zo uitgestorven in dat bos. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.