R-fl3x Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 (bewerkt) Hallo, heb me een tijdje geleden een Roxio Game Capture voor m'n PS3 gekocht. Alles is goed aangesloten, software is juist geïnstalleerd, maar het opnemen lukt voor geen meter.. Als ik druk op 'Opnemen' record hij alles met een enorme lag, en het geluid start pas een minuut nadat hij begon met opnemen. Als ik dan het eindelijke filmpje bekijk speelt hij alles af met 3 keer de normale framerate zodat hij in hyperspeed afspeelt, en het geluid werkt voor 1 seconde wel en daarna is het enkel geruis. Heb al gemaild naar Roxio's klantenservice maar daar kom ik ook niet veel mee verder. 4 mails heb ik gekregen en telkens zeiden ze me dat ik m'n laptop moest updaten enz. maar dat helpt ook niet. Iemand die me kan helpen? Flex Bewerkt: 2 november 2011 door R-fl3x Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Welke instellingen heb je met Roxio? Deze heb ik: - Opnemen met AVI - Invoer: 480p/576p/720p/1080i - Tvstandaard: NTSC_M Ik had dit overigens ook met mijn laptop. Nu ik met mijn vaders laptop opneem geen enkel probleem meer. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 2 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Welke instellingen heb je met Roxio? Deze heb ik: - Opnemen met AVI - Invoer: 480p/576p/720p/1080i - Tvstandaard: NTSC_M Ik had dit overigens ook met mijn laptop. Nu ik met mijn vaders laptop opneem geen enkel probleem meer. Ik heb compleet dezelfde instellingen.. Ligt het dan aan m'n latptoppie die gewoon niet goed genoeg is om te kunnen recorden? Reageren
R-fl3x Geplaatst: 2 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ik denk het. Dus dan heb ik m'n geld verspild tenzij ik een andere laptop koop of zo? :O Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ik zou het gewoon op een desktop proberen. Ik doe het op mijn vaders desktop op XP. Dus grote eisen heeft ie niet. Misschien ligt het aan je laptop's geluid/videokaart? Reageren
R-fl3x Geplaatst: 2 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ik zou het gewoon op een desktop proberen. Ik doe het op mijn vaders desktop op XP. Dus grote eisen heeft ie niet. Misschien ligt het aan je laptop's geluid/videokaart? Het probleem is dat we maar 1 desktop in huis hebben, en die staat beneden.. M'n laptop voldoet nog net aan de minimum eisen, dus het kan idd daaraan liggen. Reageren
Hayte Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Als je zeker weet dat je pc aan de minimum eisen voldoet (let er ook op dat laptop specs vaak langzamer zijn dan hun desktop tegenhanger!), dan zou het product gewoon naar behoren moeten werken. Ik zou contact opnemen met Roxio, en anders is het jouw volledige recht om het product terug te sturen, lijkt mij. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 5 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Als je zeker weet dat je pc aan de minimum eisen voldoet (let er ook op dat laptop specs vaak langzamer zijn dan hun desktop tegenhanger!), dan zou het product gewoon naar behoren moeten werken. Ik zou contact opnemen met Roxio, en anders is het jouw volledige recht om het product terug te sturen, lijkt mij. Ik heb verschillende keren een mail gestuurd naar Roxio, ze hebben gezegd dat ik de software eens opnieuw moest installeren, m'n videokaart moest bijwerken enz., maar het heeft allemaal niks geholpen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.