Nyltje Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ik heb een irritant probleem met Msn (Windows Live Messenger). Ik heb steeds 1 ding geopend maar de computer zegt dat ik 2 dingen geopend heb. Als ik helemaal niks geopend heb zegt ie dat er 1 open is. Ik heb 2 screens gemaakt en bij elkaar gedaan (Klik of Klik) Weet iemand hoe ik dit weg kan doen? Gr. Nyltje Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ik heb een irritant probleem met Msn (Windows Live Messenger). Ik heb steeds 1 ding geopend maar de computer zegt dat ik 2 dingen geopend heb. Als ik helemaal niks geopend heb zegt ie dat er 1 open is. Ik heb 2 screens gemaakt en bij elkaar gedaan (Klik of Klik) Weet iemand hoe ik dit weg kan doen? Gr. Nyltje Je bedoelt dat ie zegt aangemeld op meerdere locaties?? Dat komt omdat je Hotmail.com ook open hebt staan. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Dat is gewoon je Messenger die op staat, dat werk je enkel weg door je Messenger af te sluiten. Kun je natuurlijk niet meer chatten... Maar als je het echt weg wilt... Reageren
Woody268 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ik had dat ook maar is wist niet hoe je dat oplost maar wat ik heb gedaan is de nieuwe msn downloaden en dan heb je dat niet meer. Reageren
Nyltje Geplaatst: 2 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Dat is gewoon je Messenger die op staat, dat werk je enkel weg door je Messenger af te sluiten. Kun je natuurlijk niet meer chatten... Maar als je het echt weg wilt... Ja dat heb ik ook eens gedaan toen had ik gewoon rechtermuisknop en dan "Venster sluiten" maar dan inderdaad dat je dan afgemeld wordt. Ik had dat ook maar is wist niet hoe je dat oplost maar wat ik heb gedaan is de nieuwe msn downloaden en dan heb je dat niet meer. Ja de nieuwe msn vind ik niet echt goed. Blijf bij de oude, heb volgens mij 2008/2009 Reageren
Thundercover Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Dit is inderdaad normaal bij Windows 7 in combinatie met MSN 2009. Ik heb het zelf ook. Het ene venster heeft geen echt venster en laat enkel zien wie er aangemeld is, terwijl het andere venster je lijst met contactpersonen bevat. Daarnaast kan je ook nog wat gespreksvensters hebben. Ik weet niet precies waarom het zo werkt, maar als je er echt problemen mee hebt, kan je ook besluiten om toch naar MSN 2011 te gaan. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Draai je msn onder Windows XP comptabiliteit gedeuns en het is opgelost, je krijgt een icoontje bij je volume/netwerk en als je hem opent krijg je 1 venster. Reageren
Thundercover Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Bedankt voor de tip! Reageren
Nyltje Geplaatst: 5 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2011 (bewerkt) Draai je msn onder Windows XP comptabiliteit gedeuns en het is opgelost, je krijgt een icoontje bij je volume/netwerk en als je hem opent krijg je 1 venster. Hoe doe je dit? (msn onder w XP doen) Bewerkt: 5 november 2011 door nyltje Reageren
Woody268 Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Rechtermuisklik op het icoon > Eigenschappen > Compatibiliteit tab > Compatibiliteit modus > Windows XP selecteren > opslaan. Reageren
Nyltje Geplaatst: 5 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2011 (bewerkt) Bedankt allemaal het werkt ;D En nog ff een vraagje: Krijg je doordat je het veranderd hebt geen problemen met msn? Bewerkt: 5 november 2011 door nyltje Reageren
Woody268 Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Zelf heb ik hiermee geen ervaring maar volgens zal dit geen problemen geven. Reageren
Nyltje Geplaatst: 5 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Fantastisch, erg bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.