Zombiespeed Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2011 Hey, ik zit met een soort van probleem, ik heb gister GTA IV The complete edition verkocht aan iemand voor de PC, het enige nadeel is dat hij niet online kan omdat hij nog op mijn account staat ofzoiets. Wat moet ik nu? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2011 Ik denk dat je hem moet terug vragen, het spel moet verwijderen en ik dacht dat je dan ook GFWL er af kon halen anders kan je dat denk ik wel op de site van www.xboxlive.nl vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zombiespeed Geplaatst: 3 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2011 (bewerkt) Ik denk dat je hem moet terug vragen, het spel moet verwijderen en ik dacht dat je dan ook GFWL er af kon halen anders kan je dat denk ik wel op de site van www.xboxlive.nl vinden Zit de code niet vastgekoppeld aan je gamertag? Edit: Ik heb gevonden waar je je email kan verranderen, ik kan dan tijdelijk een nieuwe email maken ofzo en dan die email + nieuw simpel wachtwoord aan de koper geven, en dan kan hij zelf de gamertag, email en ww verranderen als ie wil. Zo ff verder kijken als mn Huiswerk klaar is. Nog een edit: Een vriend heeft gezegt dat je Revoke license moet doen, met gta iv is het gelukt, had t mapje nog in de prullenbak gevonden, alleen EFLC kan ik niet vinden Alweer een edit: Ik heb van een duitste site een revoke license verwijderaar voor EFLC gedownload, en ook gedaan, als het goed is heeft hij ze beide verwijderd. ik ga hem nu ff mailen, kijken of het werkt Bewerkt: 3 november 2011 door Zombiespeed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.