v.c. gangster Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 Hallo, Sinds kort heb ik het volgende probleem: Als ik GTA IV (legale versie via disk, laatste update) opstart, krijg ik zo'n venster met 'GTA IV werkt niet meer'. Dit bericht krijg ik als ik online en offline probeer, maar ook via snelkoppeling, LaunchGTAIV.exe, etc. Nu ben ik dus van plan GTA IV opnieuw te installeren. GTA IV heeft het altijd wel gedaan op mijn pc. Maar als ik het wil verwijderen, krijg ik zo'n foutmelding: 'Your system is incompatible with %P. Please follow the link below for more information. ' Daar onder staat een plaatje van Microsoft, maar de link werkt niet. En dan alsnog, ik heb geen XP, maar Windows 7 Ultimate. De 1e servicepack heb ik er nog niet op zitten, maar die krijg ik niet geïnstalleerd. Overigens heeft die er nog nooit opgezeten, en heeft GTA IV altijd gewerkt zonder enige problemen. Wie o wie zou mij hiermee kunnen helpen? Mvg. Marnik Reageren
kelwin Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 Hallo, Sinds kort heb ik het volgende probleem: Als ik GTA IV (legale versie via disk, laatste update) opstart, krijg ik zo'n venster met 'GTA IV werkt niet meer'. Dit bericht krijg ik als ik online en offline probeer, maar ook via snelkoppeling, LaunchGTAIV.exe, etc. Nu ben ik dus van plan GTA IV opnieuw te installeren. GTA IV heeft het altijd wel gedaan op mijn pc. Maar als ik het wil verwijderen, krijg ik zo'n foutmelding: 'Your system is incompatible with %P. Please follow the link below for more information. ' Daar onder staat een plaatje van Microsoft, maar de link werkt niet. En dan alsnog, ik heb geen XP, maar Windows 7 Ultimate. De 1e servicepack heb ik er nog niet op zitten, maar die krijg ik niet geïnstalleerd. Overigens heeft die er nog nooit opgezeten, en heeft GTA IV altijd gewerkt zonder enige problemen. Wie o wie zou mij hiermee kunnen helpen? Mvg. Marnik Run GTA in XP modus, mischien helpt dat. Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 3 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2011 (bewerkt) Hallo, Sinds kort heb ik het volgende probleem: Als ik GTA IV (legale versie via disk, laatste update) opstart, krijg ik zo'n venster met 'GTA IV werkt niet meer'. Dit bericht krijg ik als ik online en offline probeer, maar ook via snelkoppeling, LaunchGTAIV.exe, etc. Nu ben ik dus van plan GTA IV opnieuw te installeren. GTA IV heeft het altijd wel gedaan op mijn pc. Maar als ik het wil verwijderen, krijg ik zo'n foutmelding: 'Your system is incompatible with %P. Please follow the link below for more information. ' Daar onder staat een plaatje van Microsoft, maar de link werkt niet. En dan alsnog, ik heb geen XP, maar Windows 7 Ultimate. De 1e servicepack heb ik er nog niet op zitten, maar die krijg ik niet geïnstalleerd. Overigens heeft die er nog nooit opgezeten, en heeft GTA IV altijd gewerkt zonder enige problemen. Wie o wie zou mij hiermee kunnen helpen? Mvg. Marnik Run GTA in XP modus, mischien helpt dat. Welke moet ik in XP uitvoeren? LaunchGTAIV.exe, etc.? En bij verwijderen of starten...? EDIT: Werkt niet. Alles geprobeerd. Iemand nog een idee om dit op te lossen? Ik kan niet zonder GTA IV. >>> Door Hanneswasco: Je topic na minder dan 24 uur bumpen is niet nodig, heb eventjes geduld. Bij deze bump samengevoegd met je vorige post.<<< Bewerkt: 4 november 2011 door Hanneswasco Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 5 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Tegen de 36 uur verder, dus ik ga er van uit dat ik nu wel mag bumpen? Sorry dat ik nogal ongeduldig ben, maar ik kan haast niet zonder GTA IV. xD Reageren
Jarno91 Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Ik heb eens rondgekeken op google en daar hadden meer mensen last van dit probleem. Nadat ze de nieuwste service pack hadden geïnstalleert zou alles weer moeten werken, misschien kun je proberen de service pack handmatig te installeren Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 5 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Ik heb eens rondgekeken op google en daar hadden meer mensen last van dit probleem. Nadat ze de nieuwste service pack hadden geïnstalleert zou alles weer moeten werken, misschien kun je proberen de service pack handmatig te installeren Ik heb al op meerdere fora rondgevraagd of zij mij misschien konden helpen met SP1. Ondanks al hun hulp, heb ik het er zelfs handmatig niet opgekregen. Ik krijg telkens o.a. zo'n foutmelding van dat ik te weinig schijfruimte heb, ondanks ik ruim 100 GB vrij heb. Reageren
Jarno91 Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Misschien komt dat omdat hij hem automatisch op de c schijf wil installeren De meeste computers hebben ook nog een D schijf of zelfs een E schijf waar ook nog veel ruimte op staat Als de C schijf dus vol is (want die wordt meestal gebruikt voor alleen de windows bestanden en daarom is daar weinig ruimte op) zou je hem op een andere moeten installeren Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 5 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2011 (bewerkt) Hmmm... Eerlijk gezegd heb ik daar nog niet aan gedacht. Ik ga het nu gelijk proberen! EDIT: Blijkbaar kan ik nergens kiezen waar ik het wil installeren. Bewerkt: 5 november 2011 door v.c. gangster Reageren
Jarno91 Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Ik heb hier nog wat kunnen vinden, misschien dat je er iets aan hebt Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 5 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2011 (bewerkt) Ik heb hier nog wat kunnen vinden, misschien dat je er iets aan hebt Mijn Engels is niet bepaald in orde, maar 1 van de weinige dingen die ik eruit begrijp is dat die persoon die melding krijgt bij het installeren ervan. Ik bij het verwijderen. Dus is dat dan volgens mij weer heel iets anders... Maar voor de rest begrijp ik niets van dat antwoord, dus ik kan er niet echt veel mee... EDIT: Zojuist einde van de installatie, krijg ik de volgende foutmelding: Ik kon overigens ook nergens de installatie-folder kiezen... Bewerkt: 5 november 2011 door v.c. gangster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.