MKouwenberg Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 Ik wil graag weten of je in GTA IV ook een baan kan krijgen/nemen om geld te verdienen of om on de tijd door te komen? Wie kan mij helpen? Reageren
Tseardbuma Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 (bewerkt) Vigilante. Dat is dus ene politie baan. Je moet dan de Criminelen uitschakelen. Er is een Most Wanted en Current Crimes. Most Wanted gaat weg als je het helemaal hebt leeggemaakt. Current Crime blijft altijd. Wnat er zijn altijd wel wat misdrijven. Verder weet ik niks. Bewerkt: 3 november 2011 door -zuko- Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 Er is nog meer. In het begin van het verhaal van GTA IV kan je een tijd lang als taxi-chauffeur aan de slag. Daarnaast is in The Ballad of Gay Tony er nog een baan voor je weggelegd als uitsmijter van een dansclub. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 Most Wanted blijft altijd. Je bedoelt natuurlijk dat Current Crime er altijd is Reageren
Tseardbuma Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 Ja. sorry, Best wel een faal XDD Reageren
PrioX Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 En mocht je GTA IV op de PC hebben, dan kan je altijd een modificatie downloaden zodat je als brandweerman of politieagent aan de slag kan. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 (bewerkt) Je kunt natuurlijk ook voor Little Jacob en Badman de Drug Delivery missie's, voor Brucie de Exotic Exports en Stevie's Car Theft en je kunt ook nog de Assassinations doen om de tijd te doden Bewerkt: 3 november 2011 door MostWantedKid Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.