Jump to content

SaveGame Of Trainer?


rora

Recommended Posts

Als je je spel opslaat of savet dan wordt dit opgeslagen in een savegame. In vorige GTA's kon je deze savegames zeer makkelijk op het internet uploaden, waarna anderen deze kunnen downloaden en verder spelen waar jij gestopt bent. In GTA IV hebben ze het uitwisselen niet mogelijk gemaakt, ten minste niet zonder modificaties. Je savegames zijn gekoppeld aan je persoonlijke Games for Windows LIVE ID, en dus enkel voor jezelf speelbaar.

Nu hebben de modders een programmaatje ontwikkeld genaamd XLiveLess, welke Games for Windows LIVE uitschakelt en je savegame daar dus ook niet aangekoppeld is. Hierdoor is het mogelijk om met savegames van anderen te spelen. Heel handig dus als je bij een missie vast zit of wilt beginnen vanaf een bepaalde missie.

Een lijst van alle savegames voor alle missies kan je hier vinden en nog meer (zoals een savegame van een 100% uitgespeeld spel) in de Download Database van GTAForum.nl. Hoe je savegames uitwisselt zie je in de readme van de savegames of in de hoofdpost van dit topic.

Trainers zijn ook een soort modificaties. Door deze te installeren kan je een menu oproepen in het spel en daar enkele handige/grappige/leuke dingen aanroepen. Je kan bijvoorbeeld auto's spawnen, god mode aanzetten of je uiterlijk veranderen. Zowat alles is mogelijk. ^^ Hoe je zo'n trainer installeert vind je bijvoorbeeld hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je je spel opslaat of savet dan wordt dit opgeslagen in een savegame. In vorige GTA's kon je deze savegames zeer makkelijk op het internet uploaden, waarna anderen deze kunnen downloaden en verder spelen waar jij gestopt bent. In GTA IV hebben ze het uitwisselen niet mogelijk gemaakt, ten minste niet zonder modificaties. Je savegames zijn gekoppeld aan je persoonlijke Games for Windows LIVE ID, en dus enkel voor jezelf speelbaar.

Nu hebben de modders een programmaatje ontwikkeld genaamd XLiveLess, welke Games for Windows LIVE uitschakelt en je savegame daar dus ook niet aangekoppeld is. Hierdoor is het mogelijk om met savegames van anderen te spelen. Heel handig dus als je bij een missie vast zit of wilt beginnen vanaf een bepaalde missie.

Een lijst van alle savegames voor alle missies kan je hier vinden en nog meer (zoals een savegame van een 100% uitgespeeld spel) in de Download Database van GTAForum.nl. Hoe je savegames uitwisselt zie je in de readme van de savegames of in de hoofdpost van dit topic.

Trainers zijn ook een soort modificaties. Door deze te installeren kan je een menu oproepen in het spel en daar enkele handige/grappige/leuke dingen aanroepen. Je kan bijvoorbeeld auto's spawnen, god mode aanzetten of je uiterlijk veranderen. Zowat alles is mogelijk. ^^ Hoe je zo'n trainer installeert vind je bijvoorbeeld hier.

Hoe je een trainer installeerd vind je HIER? Nou ik kan niks aanklikken bij Hier :puh::D

Heeft het ook effecten op het spel?

>>> Door Hanneswasco: Ook hier weer dubbelpost samengevoegd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Soms, Bij sommige savegame's worden ook mods erin geplaats. Dit heb ik regelmatig gehad. Ik zou de Readme's goed doorlezen.

Ik ga zo trainer denk ik downloaden, maar als ik trainer heb kan ik dan nog wel mulitplayer spelen?

Dat speel ik nogal vaak :dans:

En uhh zijn die SaveGames ook weer te verwijderen?

-------------------------------------------------------------

Waar kan ik zien welke Patch mijn GTA IV Heeft?

Nu hoe een SaveGame werkt! Niet zo moeilijk ;)

Nu heb ik ook trainer gedownload maar die werkt niet helemaal lekker... Klik Hier"]Hier![/url]

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Savegames kan je uiteraard terug verwijderen. Welke patch je hebt kan je zien door met je rechtermuisknop op GTAIV.exe te klikken (te vinden in je GTA IV map), Eigenschappen te selecteren, naar het tabblad Details gaan en daar te kijken naar Bestandsversie (of Productversie). Als er 1.0.7.0 staat heb je de nieuwste patch al geïnstalleerd.

Mijn excuses voor de link die ik de vorige keer ben vergeten toevoegen. Maar je hebt het topic dat ik bedoelde al gevonden. ^^ Daar kan je dus ook je vragen kwijt m.b.t. de trainer.

Bump samengevoegd met je vorige post. Je hoeft niet zo snel een nieuwe post te plaatsen als er nog geen nieuwe reactie is geplaatst.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu weg toch bezig zijn met Savegame's.

Ik heb hier een Savegame weggeplukt van GTAGames en in het mapje Savegames gezet.

Maar als ik nu de game opstart. Komt er altijd te staan: Loading - The cousins Bellic.

Wat moe tik doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Nu weg toch bezig zijn met Savegame's.

Ik heb hier een Savegame weggeplukt van GTAGames en in het mapje Savegames gezet.

Maar als ik nu de game opstart. Komt er altijd te staan: Loading - The cousins Bellic.

Wat moe tik doen?

Je moet xliveless downloaden en in je gta IV map zetten

Xliveless kan je hier downloaden:

http://www.gtavision.com/index.php?section=downloads&site=download&id=2914

Link to comment
Delen op andere websites

Savegames kan je uiteraard terug verwijderen. Welke patch je hebt kan je zien door met je rechtermuisknop op GTAIV.exe te klikken (te vinden in je GTA IV map), Eigenschappen te selecteren, naar het tabblad Details gaan en daar te kijken naar Bestandsversie (of Productversie). Als er 1.0.7.0 staat heb je de nieuwste patch al geïnstalleerd.

Mijn excuses voor de link die ik de vorige keer ben vergeten toevoegen. Maar je hebt het topic dat ik bedoelde al gevonden. ^^ Daar kan je dus ook je vragen kwijt m.b.t. de trainer.

Inderdaad had hem gevonden.

Maar ben nu bij die andere bezig dat hij niet goed werkt de trainer ;)

Ik heb 1.0.7.0 :)

Maar geeft niet dat je link bent vergeten. Had hem paar uur later inmiddels zelf gevonden (A)

Thx!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Soms, Bij sommige savegame's worden ook mods erin geplaats. Dit heb ik regelmatig gehad. Ik zou de Readme's goed doorlezen.

Ik ga zo trainer denk ik downloaden, maar als ik trainer heb kan ik dan nog wel mulitplayer spelen?

Dat speel ik nogal vaak :dans:

En uhh zijn die SaveGames ook weer te verwijderen?

-------------------------------------------------------------

Waar kan ik zien welke Patch mijn GTA IV Heeft?

Nu hoe een SaveGame werkt! Niet zo moeilijk ;)

Nu heb ik ook trainer gedownload maar die werkt niet helemaal lekker... Klik Hier"]Hier![/url]

Je kan gwn online spelen, maar niet Ranked match.

Ook is het nadeel dat je niet alle games kan joinen (meestal alleen games waar ook iemand met trainer is) :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

SaveGames zijn inderdaad de games die je opslaat.

Voor sommige GTA's kan je SaveGame's (bijvoorbeeld de eindmissie savegame) downloaden als je te lui bent om hem zelf uit te spelen.

Trainers zijn een soort mods, die gebruik ik sowieso nooit net zoals savegames.

Ik vind juist de missies één van de leukste onderdelen van GTA :puh:

>>> Door Hanneswasco: Alles wat je hier in je post vermeld is eigenlijk al vermeld geweest in dit topic. Gelieve zulke nutteloze berichten dan ook voor jezelf te houden.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...