Jump to content

Filmen

Recommended Posts

Geplaatst:

Heej,

ik zoek een goed opneem programma.

Dat je kan opnemen en dat je dan als je op een knop druk dat je dan net zoals in gta iv de auto van veraf ziet aankomen.

Geplaatst:

Een opneem- of capture- programma zal nooit zoals in GTA IV het camerapunt in een game kunnen manipuleren. Wel zijn er programma's die je inderdaad naast je game kan draaien op de PC waarmee je vervolgens kan opnemen. Een heel bekende, waarvan ook een gratis versie te krijgen is, is Fraps. Nog een manier is om het programma Xfire te downloaden. Ook deze is gratis, en heeft naast het opnemen nog veel meer functies speciaal gemaakt voor game®s. Beide programma's draaien foutloos terwijl je je game speelt.

Maar goed, dit verhaal is op de PC.. Speel je wel op de PC? Want in de PC-versie van IV en EflC zit een Video Editor gebouwd, waarmee je ook heel wat camerastandpunten kan maken.

Geplaatst:

Eh, hoezo is dat jammer? Zoals Jacky al zegt, in de pc-versie van GTA IV zit een Video Editor ingebouwd, waarmee je een fragment van je spel kan opnemen, en dan die op verschillende camerastandpunten kan bekijken.

Geplaatst:

Als je HD wil opnemen raad ik je Fraps aan, xfire is toen ik het gebruikte veel lagere kwaliteit.

En je kan altijd met de video editor van Social club doen, dat is ook HD volgens mij, je spel laggt er niet van en het enige wat je dan hebt is dat het logo van Social club in je scherm staat, maar met editing software kan je het er altijd uitknippen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...