SebasD Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Sindskort heb ik een vrij irritant probleem met de IV multiplayer.. Mijn headset werkt perfect maar weigert te werken tijdens het spel zelf en in de lobby. Maakt niet uit in wat voor instellingen er toegepast zijn in het spel, niemand hoort me (ik hoor de anderen wel). Als ik naar de Windows Live menu ga en daar bij spraakinstellingen kijk, dan hoor ik mezelf wel. De enigste manier waarop ik nu kan communiceren met tegen-/medespelers in GTA IV is via Skype en dergelijke. Iemand hetzelfde probleem ooit gehad? Alvast bedankt! Sebas Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Je moet in de opties van GTA IV zelf (niet Windows Live) ook nog je microfoon activeren, anders werkt die inderdaad niet. Reageren
SebasD Geplaatst: 6 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Oh over die optie heb'k steeds overgekeken. :$ Dankje! Alles werkt goed nu! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.