wannes12 Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 (bewerkt) Ik heb een nieuwe signature gemaakt met 3ds max een photoshop. Het was wel vooral 3ds max (ongeveer 2 uur) en maar een paar minuten photoshop (enkel voor mijn naam erbij te zetten en te resizen) Bewerkt: 4 november 2011 door wannes12 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Waar ben je mee begonnen? Afbeelding? Reageren
wannes12 Geplaatst: 4 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2011 (bewerkt) Ik ben begonnen met een afbeelding die ik gemaakt had in 3ds max. Hoe heb ik die afbeelding gemaakt: Eerst de kogels gemodeld in 3ds max. Dan met reactor gesimuleerd hoe 300 kogels zouden gaan liggen als je ze laat vallen (je kan ze ook handmatig op een plaats gaan leggen maar dat duurt nogal lang) Dan met mental ray gerendert in 3ds max en daarna mijn naam erbij gezet in photoshop. Bewerkt: 5 november 2011 door wannes12 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.