Flixiee Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 Het is echt super leuk om te horen dat jullie het allemaal zo leuk vinden Geeft veel meer motivatie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 4 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 Het is echt super leuk om te horen dat jullie het allemaal zo leuk vinden Geeft veel meer motivatie +1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 Als je acteurs of what ever nodig hebt, tell my! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flixiee Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 Als je acteurs of what ever nodig hebt, tell my! Je mag altijd in het publiek staan als je wilt! En als je rondje wilt rijden moet je Bas een PB'tje sturen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 4 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 Zoals flixiee al zegt Ik had echt nooit gedacht dat dit zo'n succes is, met zo'n slechte aflevering? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 Slechte aflevering valt echt wel mee, alleen de grammatica/spelling's fouten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-TonyStark- Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 Ik ben een super fan van Top Gear, en als dit project , met wat aanpassingen, zo door gaat weet ik wel wat te doen elke week. Maar je moet iets meer over de auto's zelf vertellen en niet alleen ' he has much oversteer' of wat was het. Zoek informatie naar het voertuig waarop hij gebaseerd is en vertel het dan in het filmpje en laat ook wat buiten-shot's van de auto zien. Trouwens dat met die circuit-tijden vind ik echt heel tof gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 4 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 Bedankt , we zijn al bezig toevallig net onder vier ogen (een PB) er met Jacky over gehad hij raadde me aan om de echte versie van de auto te zoeken bijvoorbeeld een Comet = een Porsche 911 en dan die echte Top Gear ervan te zoeken en misschien worden de afleveringen ook wel rond de 12 minuten . Wat we trouwens wel even aanpassen is de tijd van uitbreng, dus niet op dezelfde dag het kan soms wat langer duren want de opnames duren ook wat langer + nog bewerken en mocht de gast niet kunnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2011 Misschien kan je de hangaar op het eiland gebruiken als studio daar is toch plaats genoeg om een tv en wat auto's te plaatsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StijnGTA Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2011 Echt heel tof gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 14 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2011 Om de moed erin te houden ik verwacht dat donderdag of vrijdag de aflevering klaar is als alles op rolletjes loopt De aflevering zelf wordt geen tien minuten omdat het nogal moeilijk is om dingen erin te zetten en op het juiste moment te timen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 17 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 november 2011 (bewerkt) Ik ben er weer hoor!!! Met deze veel betere als zijn voorgangere aflevering namelijk de 2e Onze geplande gast Jacky-2007 kon helaas niet meedoen en zou later in de serie terug komen natuurlijk heeft een vervanger gemeld BiglifeRPG als hij BigBoss heeft verslagen moet je zelf even kijken. Ik laat jullie niet langer in spanning, maar hoor graag plus en minpunten: Hij duurt een welverdiende 9 minuten in een zeer goede kwaliteit, er is alleen een klein ding vergeten bij de intro maar daar kan je overheen kijken Ik wel even melden dat ik bijna al mijn vrije tijd hier heb ingestoken.Tot de volgende keer bij de 3e aflevering Bewerkt: 17 november 2011 door bassieboy35 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2011 Euh en waar stond zijn rondetijd...? Ik gebruikte trouwens dit punt als start/aankomstlijn, vond ik toen toepasselijker. Ik mis een bord waar de rondetijden van de auto's en deelnemers op staat... komt die er? :3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2011 (bewerkt) Misschien iets om te proberen is de steeds opnieuw komende tekst linksonder weg te halen. Volgensmij is dit niet mogelijk in de instellingen maar je kan proberen je video 3-5 seconden eerder filmen en dan pas beginnen. Als je dan gaat editten kan je de eerste 3-5 sec eruit knippen en je hebt de tekst linksonder niet meer Verder is deze veel beter als de eerste, het trekt mijn aandacht veel beter door de stem. Bewerkt: 17 november 2011 door Shotyoudie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 17 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 november 2011 Bedankt beiden , Shotyoudie ik zal het proberen in het vervolg. @Phoenyxar het bord komt er deze keer niet in En over dat andere zal ik even tegen iedereen zeggen : Ronde tijden kan je altijd in de begin lost vinden Toevallig was de ronde tijd van BiglifeRPG 1:00,6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.