StijnGTA Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Geplaatst: 17 november 2011 vind het ook veel beter als de vorige, het is veel leuker en boeiender om naar te kijken als de vorige aflevering omdat nu de echte stem er inzit de locatie waar het publiek staat met de tv is ook beter Reageren
BoerTijger Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Geplaatst: 17 november 2011 Hey jongens, weer erg leuk gedaan! Ik geniet er weer van. Deze is trouwens ook een stuk beter. Ga zo door! Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Geplaatst: 17 november 2011 Zeker een hele stap vooruit! Ik zie dat het is gelukt om de video schermvullend te maken, dat kijkt al wat prettiger, en de stem voegt inderdaad zo veel toe! Helemaal op de goeie weg! Ik kijk uit naar de volgende! Reageren
GTARM Geplaatst: 18 november 2011 Rapport Geplaatst: 18 november 2011 Ik dacht eerst dat is niks maar heb eens gekeken het het is echt leuk. Strax laten ze een stukje zien van dit in een echte aflevering Echt top ga zo door jongens Oh en als je nog een gast rijder zoekt ik meld me bij deze aan Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 18 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2011 Bedankt, Rijders zijn op het moment nog niet echt nodig want er zijn nog wat voorgangers anders doe ik wel een oproep. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 18 november 2011 Rapport Geplaatst: 18 november 2011 Net beide filmpjes bekeken en ik moet zeggen, erg leuk gedaan hoor Ik hoop dat jullie hier nog een hele tijd mee door gaan en dat er nog een heleboel goede tijden worden neergezet, succes ermee. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2011 (bewerkt) Hier ben ik weer! De nieuwe aflevering is er weer, iets korter als volgende week en hopelijk net zo leuk! Ik laat jullie niet langer in spanning, alvast tot de volgende keer!: Er zit trouwens een kleine aanpassing in de intro (niet dat allereerste) jullie mogen zien wat er veranderd is Bewerkt: 24 november 2011 door bassieboy35 Reageren
BoerTijger Geplaatst: 24 november 2011 Rapport Geplaatst: 24 november 2011 Leuk gedaan opnieuw! Wel moet je soms op de camera letten, die staat namelijk niet altijd goed. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 november 2011 Rapport Geplaatst: 24 november 2011 Je zou misschien je beeld wel iets beter kunnen afstemmen op je geluid, zo mis ik op een begeven moment wel brandende vaten die naast de Coquette zouden staan zoals het klinkt op de audiotape. Die kun je vast wel inspawnen neem ik aan? ;P Verder vind ik het nog altijd leuk hoor, maar wacht wel wat langer tussen je afleveringen, zo kun je wel wat extra in je aflevering steken en zo. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2011 Bedankt, ik kan ze wel in spawnen maar niet laten ontploffen Het instemmen is vrij moeilijk, je moet eerst een goede audio vinden, dan kijken wat geschikt is en dan het maken op IV of EFLC maar dan moet je dat het precies hetzelfde doen als de audio, wat dus op gevoel moet dat maakt het helaas zo moeilijk . Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 25 november 2011 Rapport Geplaatst: 25 november 2011 Ik was het snelst Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 25 november 2011 Rapport Geplaatst: 25 november 2011 Wederom een leuk filmpje, ik heb niks toe te voegen aan de opmerkingen hierboven. Reageren
StijnGTA Geplaatst: 25 november 2011 Rapport Geplaatst: 25 november 2011 ik vind het ook weeral geslaagd maar bij de tijden in de eerste post zou het misschien niet slecht zijn om ook de auto en nummer van aflevering bij te posten ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.