Bassieboy35 Geplaatst: 18 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2013 Zijn er mensen die mij kunnen helpen door te rijden? Ik heb zo'n 5-6 mensen nodig, het liefst morgen, maar ik snap dat dat vrijwel onmogelijk is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2013 Is het in EFLC of IV? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 18 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2013 Maakt mij niet veel uit, waar de meeste mensen voor beschikbaar zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2013 Ik zou best met IV meekunnen doen denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2013 EFLC heb ik op deze PC staan, dus in feite zou ik je wel kunnen helpen. Het hangt natuurlijk ook af van het uur waarop je dit wenst uit te voeren. Enig idee daarrond? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 19 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2013 Een datum wou ik nog gaan prikken zodra er genoeg mensen zijn, maar ik denk rond 16:30 of na etenstijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sublime Geplaatst: 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2013 Het idee is echt goed, en dat hoor je mij niet vaak zeggen. Alleen kan er nog wel wat aan de uitwerking gebeuren, maar de goede start is er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 22 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2013 Ik kan wel meedoen met Top Gear. Ik speel op IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 22 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2013 Death Inc. heeft nog steeds een banner klaarstaan om het resultaat op de Death Blog te presenteren. Mits hier nog oren naar zijn? Moet de banner denk ik wel aangepast worden, of is dit nog steeds een prohect op naam van Golden Guys? @ Bassie: Ik heb de video's nog niet teruggevonden van mijn rit helaas... zoektocht gaat verder! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 22 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2013 Inmiddels heb ik zelf ook de mogelijkheid om een eigen blog aan te maken, maar ik heb er geen problemen mee als het op jullie blog komt. De clannaam is inderdaad niet meer van toepassing en heb ik ook verwijderd uit de intro. Geen probleem van dat filmpje, is al lang geleden. Overigens bedankt voor het aanmelden, ik heb tot nu toe aan aanmeldingen: Flixiee (Via Skype) Svenie Venzio Myron.B Cabyon (Via Skype) Dat betekent dat ik nog één persoon nodig heb en dan hoop ik samen een datum te kunnen prikken. Svenie, kan jij trouwens ook op de normale IV? Ben verder al bezig geweest met een andere scène, moet het volgende week maar gaan editten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2013 Ik heb IV en EFLC op de pc, zou best willen helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2013 Als ik mee wil doen, wat moet ik dan verwachten? Ik heb IV en EfLC op mijn PC staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 26 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2013 Heren, zie jullie inbox. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2013 (bewerkt) als ik ervoor kan zorgen dat mijn PC snel genoeg is zodat hij niet steeds disconnect ( ) wil ik ook wel meedoen. (ik heb alleen IV BTW) Bewerkt: 26 juni 2013 door ballas4life Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.