Jump to content

GTA IV kiest foute grafische kaart


Tomato

Recommended Posts

Hallo iedereen, ik heb zonet GTA IV op mijn Asus X5QS (notebook) geinstalleerd met het idee dat de graphics met mijn Nvidia geforce GT555M gewoonweg zalig zouden zijn.

Maar toen ik het opstartte laadde het spel niet eens alle gegevens( geen straten, mensen en gebouwen enz) Ik loop dus met Nico in een open ruimte, orienterend op de verlichtingspalen ( die er wel zijn )

Ik ging naar mijn grafische instellingen en zag dat deze niet hoger konden, het spel zij namelijk dat mijn grafische kaart niet volstond.

Nu dacht ik zo even dat mij GT555M GTAIV wel zou aankunnen. Maar blijkbaar heb ik nog een tweede grafische kaart zitten die het probleem veroorzaakt.

Het is iets met intel HD Graphic Family. En die volstat dus niet. Maar waarom kan ik mijn GTA IV dan niet spelen met mijn GT555M.

Kan iemand mij hier bij helpen.

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Configuratiescherm\Vormgeving en persoonlijke instellingen > NVIDIA-configuratiescherm > 3D-instellingen beheren (1) > Programma instellingen > Toevoegen (2) > GTA IV icoon op bureaublad selecteren en openen > Krachtige Nvidia-processor selecteren (3) > opslaan. thumbsup2.gif

naamloosug.png

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Configuratiescherm\Vormgeving en persoonlijke instellingen > NVIDIA-configuratiescherm > 3D-instellingen beheren (1) > Programma instellingen > Toevoegen (2) > GTA IV icoon op bureaublad selecteren en openen > Krachtige Nvidia-processor selecteren (3) > opslaan. :tu:

Heb ik al gedaan, maar het helpt niet.

Volgens mij wil ie gewoon niet naar de GT555M.

Link to comment
Delen op andere websites

Configuratiescherm\Vormgeving en persoonlijke instellingen > NVIDIA-configuratiescherm > 3D-instellingen beheren (1) > Programma instellingen > Toevoegen (2) > GTA IV icoon op bureaublad selecteren en openen > Krachtige Nvidia-processor selecteren (3) > opslaan. :tu:

Heb ik al gedaan, maar het helpt niet.

Volgens mij wil ie gewoon niet naar de GT555M.

Misschien is je kaart wel gewoon te zwak. Ik heb een GT540M en ik kan alles op max 1600x900 maar alleen shadows op low.

Ik heb een ASUS K73SV.

Link to comment
Delen op andere websites

Configuratiescherm\Vormgeving en persoonlijke instellingen > NVIDIA-configuratiescherm > 3D-instellingen beheren (1) > Programma instellingen > Toevoegen (2) > GTA IV icoon op bureaublad selecteren en openen > Krachtige Nvidia-processor selecteren (3) > opslaan. :tu:

Heb ik al gedaan, maar het helpt niet.

Volgens mij wil ie gewoon niet naar de GT555M.

Heb je zowel LaunchGTAIV.exe als GTAIV.exe toegevoegd aan dat lijstje en op Krachtige Nvidia-processor gezet?

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens het is me gelukt.

Er zat een foutje in de driver, dus heb ik die geüpdatet

(zie site van Nvidia)

Toch bedankt voor de verschillende voorstellen.

Ik kan het spel nu draaien en het is fantastisch, behalve dan de schaduwen die wat minder zijn, maarja.

---Problem Solved---

>>> Door Jacky-2007: Goed bezig. :slotje: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...