UnitedLibertyPaperHacker Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2011 ik heb hem niet hoe kan dat?? ik deed NO.1 en won, toen zei 'Roid monkey dat ik de wagen mogt, hebben en toen vroeg niko wat dan met stevie, hij zou de bitch krijgen, en mij later smmén dit is dus nog steeds niet gebeurd, ik kan al vrij racen bij brucie en hij is nu ook een vriend van me, maar nog steeds geen sms je HELP!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2011 Je moet eerst nog de missie Smackdown hebben voltooid (daarvoor moet je dus al Alderney binnenkunnen) - heb je die al gedaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
UnitedLibertyPaperHacker Geplaatst: 5 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 november 2011 uhuhehehehehe neey... dankje voor de tip, ben bang dus dat dat pas morgen of maandag wordt, heb pas net DEstruction voor beginners gedaan:D tog bedankt:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.