UnitedLibertyPaperHacker Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 nou titel verklaart al een beetje, ik ben nu ( via torrent ) GTA SAN ANDREAS aan het downloaden, ik had de cd hier ooit wel eens liggen ,maar deed niks egt met missies en mods etc ik wou weten, heeft iemand een (lang:D) lijstje met leuke mods o.a "hot coffee mod " en weet iemand hoe en waar ik die kan downlaoden ??? :klap: :klap: :klap: :klap: Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 (bewerkt) Niks gezegd! Bewerkt: 11 november 2011 door Sammie3 Reageren
UnitedLibertyPaperHacker Geplaatst: 6 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2011 ik denk dat ik het verkeerd heb uitgelegd, ik zat gister san andreas te downloaden via orginele CD en een mod via torrent maar die had ik verwijderd, dat bedoelde ik Reageren
Davedavy Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Het mag nog steeds niet.. Reported. Reageren
UnitedLibertyPaperHacker Geplaatst: 7 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2011 wtf, hoe zo zou het nog niet mogen, je mag tog wel mods downlaoden?! ik weet alleen waar ik die moet downloaden, en welke Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 7 november 2011 Rapport Geplaatst: 7 november 2011 Je kan GTA san andreas toch niet van CD downloaden? Reageren
Joriz Geplaatst: 7 november 2011 Rapport Geplaatst: 7 november 2011 Mocht je CD kwijt/stuk/weg zijn dan kan je in de winkel voor minder dan 10 euro wel legaal GTA San Andreas vinden. Reageren
UnitedLibertyPaperHacker Geplaatst: 8 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2011 oke heb dus de (LEGALE) cd gekocht in free rocord shop, en ben hem aan het installeren, en nu wil ik ff iemand hebben die een lijstje heeft met leuke/handige/domme/levenloze/ mods, en waar ik die kan vinden en downlaoden Reageren
Scarface92 Geplaatst: 8 november 2011 Rapport Geplaatst: 8 november 2011 Ik zou zeggen, kijk eens op google dan kom je al een heel stuk verder. Maar goed, kijk hier en hier eens. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 10 november 2011 Rapport Geplaatst: 10 november 2011 (bewerkt) We mogen je niet helpen omdat je San Andreas illegaal aan het downloaden bent. Kijk een in de forumregels bij: Warez We mogen hem wél helpen, aangezien het er niet aan toe doet hoe hij aan zijn game komt (heeft helemaal niks met het onderwerp te maken). De vraag is: Waar vind ik leuke downloads, en of hij zijn SA nou gedownload heeft of niet, verandert niks aan de vraag. Hij vraagt tenslotte niet hoe hij het moet downloaden, of iets dergelijks. Kijk eens in de download-database van dit forum zou ik zeggen Apple-Mac Bewerkt: 10 november 2011 door Apple-Mac Reageren
Davedavy Geplaatst: 10 november 2011 Rapport Geplaatst: 10 november 2011 (bewerkt) wtf, hoe zo zou het nog niet mogen. nou titel verklaart al een beetje, ik ben nu ( via torrent ) GTA SAN ANDREAS aan het downloaden. Bewerkt: 10 november 2011 door Davedavy Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 10 november 2011 Rapport Geplaatst: 10 november 2011 (bewerkt) Het mag nog steeds niet.. Reported. Waarom maak jij er zo'n groot probleem van als ik vragen mag? Omdat hij erbij zegt dat hij San Andreas gedownload heeft, betekend niet automatisch dat zijn vraag niet meer relevant genoeg is. Wanneer ie het koopt mag ie ineenkeer wel geholpen worden met een doodgewone vraag, die bijv. jij en ik ook aan elkaar kunnen stellen, waarvan we niet eens vanelkaar weten wie het wel gedownload heeft en wie niet. Hij had het er niet perse bij hoeven zeggen. Het is inderdaad wel overbodige informatie, maar om daar zo keihard op in te gaan, vind ik een beetje onzin. Die overbodige informatie heeft namelijk niets te maken met de vraag die hij stelt: ik wou weten, heeft iemand een (lang:D) lijstje met leuke mods o.a "hot coffee mod " en weet iemand hoe en waar ik die kan downlaoden ??? Bewerkt: 11 november 2011 door Apple-Mac Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.