Jump to content
Joriz

#GTAV trailer nagemaakt in GTA San Andreas!


Dat Grand Theft Auto V een vooruitgang is op GTA San Andreas bewijst CreativityZone. Hij heeft de eerste GTA5 trailer compleet nagemaakt in GTA San Andreas. Behalve de vele overeenkomsten die je kan vinden zie je ook dat Grand Theft Auto V met de RAGE-engine er veel beter uit ziet dan het inmiddels zeven jaar oude GTA San Andreas.



Kijk en vergelijk in HD om het verschil echt te zien!

Bron: CreativityZone Youtube pagina via GTAGaming.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Leuk, heb een Intel i7 van bijna (nee niet helemaal) 6 Gb met een grafische kaart van +2 GB (ik denk 2.7 Gig)... :7

Misschien kan ik dit pareltje dan toch op mijn laptop spelen, alhoewel ik twijfel of ik dat wel wil. Ik heb mijn twijfels om beide, ik denk niet dat mijn 360 nog de kracht kan opbrengen om dit te gaan tentoonstellen/lopen zoals het echt zou moeten. Anderzijds bedenk ik me toch of ik echt een GTA op mijn pc wil hebben buiten San Andreas, besturing en zo... Op console spelen lijkt me ook een stukkie socialer, mocht je het even met vrienden willen spelen en zo, dat heeft de computer minder. Dilemma! Ach ja, ik heb nog wel even de tijd lijkt me, dit gaat het komende half jaar nog niet uitkomen. (toch eens uitkijken naar toekomstige specs ;p )

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop dat GTA 5 de sfeer van GTA Vice City heeft, de grootte en de functies van GTA San Andreas, de gebouwen van Liberty City(de stad en niet het spel), de hippie stad San Fierro, de gok-stad Las Venturas en de graphics van GTA 4! Als dat zo is, dan is het de perfecte GTA dus stel me niet teleur R*... :dans:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop dat GTA 5 de sfeer van GTA Vice City heeft, de grootte en de functies van GTA San Andreas, de gebouwen van Liberty City(de stad en niet het spel), de hippie stad San Fierro, de gok-stad Las Venturas en de graphics van GTA 4! Als dat zo is, dan is het de perfecte GTA dus stel me niet teleur R*... :dans:

Als je de trailer HEEL goed hebt bekeken heeft Rockstar jouw wens al een beetje waargemaakt :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Deze muziek vind ik zoooo mooi.

Ik weet niet waarom, maar ik word gewoon emotioneel bij het zien van de trailer, muziek op de achtergrond en de gedachte dat er een nieuwe Grand Theft Auto aan zit te komen :7

Waarom o waarom zit je te huilen voor een trailer.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Deze muziek vind ik zoooo mooi.

Ik weet niet waarom, maar ik word gewoon emotioneel bij het zien van de trailer, muziek op de achtergrond en de gedachte dat er een nieuwe Grand Theft Auto aan zit te komen :7

Waarom o waarom zit je te huilen voor een trailer.

Ik zie niemand huilen of zeggen dat ie huilt?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop inderdaad wel dat dat soort hilarische zaken ook gewoon blijven. In IV waren ze er in ieder geval genoeg als je Ben Buja's video's bekijkt. (De "Bugs, Glitches en Funny stuff serie")

Wel leuk om te zien, maar je ziet nu wel heel duidelijk hoe zwak de graphics van GTA San Andreas zijn in vergelijking met V. Wat behoorlijk snel is, want GTA SA is van 2005... en zò lang geleden is dat toch ook weer niet.

Daarom heette het ook "next gen" toen er nieuwe consoles uitkwamen (360 / PS3), omdat de grens van wat mogelijk is ineens zo veel hoger kwam te liggen. ;)

GTA SA is van 2004;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar ze hebben het net iets anders gemaakt dan.

Meer poppetjes,die heftruck vervangen voor die rode auto etc.

Euh nee... ze hebben de rode auto vervangen door een Forklift, de Trailer van V is gewoon hermaakt in San Andreas, niet andersom.

Je dacht zeker dat de V-versie een remake was van de San Andreas trailer? :3

Lees ik hier het idee om, als GTA V uit is, met GTA V alsnog een remake te maken van de eerste trailer van GTA SA? :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...