lost Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Ik probeer nu gta 100% uit te spelen en daarvoor moet je ook vigilante level 12 gehaald hebben. Nu is mijn probleem dat ik niet snap hoe je dat moet doen. Telkens als ik op een motor stap en op de boef begin te schieten met m'n machine geweer en die boef ontploft met z'n auto en al, dan krijg ik 1 wanted level ster! En dat terwijl ik zelf voor politie speel <_< heeft iemand dit al gedaan en zoja, hoe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 ja, ga gewoon bij een burgershot staan(of iets anders) doe dan de vilantie aan. ga naar binnen. wacht tot er staat dat die 'boef' dood is. en ga weer op je motor...en zo blijven herhalen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lost Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 serieus?? :huh: ik bedoel, het gaat ook met tijd enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lost Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 ik heb het geprobeert en het werkt perfect! teminste tot level 5 Is er dan ook een andere manier :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Je kan het het beste dan met een Hunter doen als dat trucje van kraay niet werkt. Ik heb het gedaan met dat trucje en heb zo de Vigilante missies uitgespeeld. Je kan het ook met een Legertank doen,maar de Hunter is het allerbeste. Je kan de Hunter krijgen door 100% te hebben bij alle lessen van de vliegschool of tijdens de tournament missies van het vliegveld in LV die Hunter in je garage zetten en dat de tijd laten opgaan. Als je dan gaat kijken dan zie je dat hij daar in staat en dan kan je hem gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 ik deed het in iedergeval met de tank, ik steelde het gewoon was het leger denk alvast aan: ben ik goed in vliegen en raak ik nauwlijks wat aan, kies de hunter of de hydra. Of: Met vliegen boks ik steeds overal aan: Tank, bike enz. natuurlijk kan je ook met de jetpack doen, maar ik weet niet of dat wel gaat lukken... Hopelijk heeft dit geholpen, lost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lost Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 nou bedankt jongens, ik ga 't ff uitproberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lost Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 echt bedankt het is gelukt!! met een hunter!! echt bedankt! :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 ik heb het geprobeert en het werkt perfect! teminste tot level 5 Is er dan ook een andere manier :huh: je kunt ook een politie-auto (of andere vehicle waar je vigilante mee kan doen) in je garage zetten, uitstappen en uit de garage lopen, dan de cheat blowup all cars intoetsen en daarna weer instappen en hetzelfde weer doen tot je alle levels heb gehaald. (als je daarna doorgaat met dit foefje kun je veel geld verdienen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 je kunt ook een politie-auto (of andere vehicle waar je vigilante mee kan doen) in je garage zetten, uitstappen en uit de garage lopen, dan de cheat blowup all cars intoetsen en daarna weer instappen en hetzelfde weer doen tot je alle levels heb gehaald. (als je daarna doorgaat met dit foefje kun je veel geld verdienen) Ja, maar je hebt ook een heleboel cheats gebruikt . Je kunt oook gewoon de Rhino pakken, en dan gewoon die ventjes neerknallen. dat is ook niet zo moeilijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.