Nyltje Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Misschien hebben jullie gezien dat ik hiervoor ook een probleem had met msn (Klik) Maar nu ik dat gedaan heb heb ik weer een ander probleem met msn. Msn opent automatisch met "Administrator" maar bij "Eigenschappen/Compatibiliteit" is het vinkje van "Dit programma als Administrator uitvoeren" niet aan gevinkt. Dus waarom opent hij automatisch met "Administrator"? Gr. Nyltje Reageren
Nyltje Geplaatst: 10 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2012 Kan iemand reageren? Reageren
Nyltje Geplaatst: 17 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2012 (bewerkt) Please ;D Bewerkt: 17 januari 2012 door nyltje Reageren
Megadreams Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Simpel omdat jou msn dus waarschijnlijk taken moet kunnen uitvoeren waar je administrator rechten voor nodig hebt. Reageren
Nyltje Geplaatst: 21 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2012 Geen idee wat ik gedaan heb mr kan hem nu weer normaal openen ;D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.