little_gangstar Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 dit is de eerste keer dat ik een auto heb gemaakt ik zou graag weten wat jullie er van vinden. http://img200.imageshack.us/img_viewer_fra...otoauto27jb.jpg Reageren
bjorn13 Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 waaw voor je eerste keer is dit echt goed !!! echt mooie auto !!! Reageren
Wauzie Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Hij ziet er wel leuk uit, aangezien je graag auto's textuurt, is het misschien een idee om aan deze mod mee te doen: San GTAgames.nl Reageren
Vinewood Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 mooie auto, niet mijn smaak maarja. ik wil ook een auto maken, maar welk bestand moet ik openen in de img tool ? gewoon gta3. ? Reageren
Wauzie Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Jep, en dan moet je de TXD van een auto nemen...bijvoorbeeld Turismo.txd en die openen met TXD workshop. Van daaruit kun je de plaatjes weer exporteren zodat je die kunt aanpassen met photoshop. Reageren
little_gangstar Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 mooie auto, niet mijn smaak maarja.ik wil ook een auto maken, maar welk bestand moet ik openen in de img tool ? gewoon gta3. ? eerst moet je met img tool inderdaad gta3.img openen dan moet je zoeken naar het txd van de auto die je wil veranderen. en dan doe je commands extract. en dat bestand zet je ergens in een map. en dan moet je via google txdworkshop downloaden als je dat programma hebt geinstaleerd moet je het openen druk op open txd ga naar de map maar je het heb ge extract en open het bestand als je het heb geopend druk je op exporteren en dan op bmp. dan kan je het aanpassen met powerpoint enzo en als je dan klaar ben druk je op importeren en dan save en open dan het img tool weer en open het bestand. en dan bij commands op rebuild archive. als je het nog niet snap laat je het maar weten Reageren
Vinewood Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 bedankt voor de info, little gangster. maar ik had de txd en de img tool al. ik weet ook hoe je er mee om moet gaan. ik wou alleen even weten welk bestand ik moest openen. maar wel bedankt Reageren
Jorge_F Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Zeker wel mooi bakkie, errug mooi gemaakt Reageren
*MARCO* Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 De eerste keer zeg je? Ik sta er van te kijken hoor. Je hebt daar een mooie auto gemaakt. Erg goed voor de eerste keer,mijn complimenten. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Zeer mooi hoor, zker masterlijk dat 2pac is, 2pac 4 live!! Reageren
Jorge_F Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Ja idd voor de eerste keer is mooi zoals ik al eerder heb gezegd! Vraagje: Kan je een beetje goed met photoshop overweg? Want ik neem aan dat je hem daarmee heb gemaakt Reageren
little_gangstar Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Ja idd voor de eerste keer is mooi zoals ik al eerder heb gezegd!Vraagje: Kan je een beetje goed met photoshop overweg? Want ik neem aan dat je hem daarmee heb gemaakt Nee deze auto heb ik gemaakt met paint maar ben net begonne met photo shop dus moet dat nog een beetje leren Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 vette auto, goed gedaan joh vette 2pac style Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.