Jump to content

[Poll] Filmpje vs GTA V

25 leden hebben gestemd

1. 1. Waar hadden jullie liever een remake van gezien, na het zien van het filmpje

• Vice City
      12
    • San Andreas
      13

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik eerlijk moet zijn, vind ik Vice City echt de slechtste GTA-map en GTA Vice City de slechtste GTA die ik ooit gespeeld heb.

Da's mijn mening.

Ze hadden er vast wel iets goed mee gedaan, wanneer ze een remake hadden gemaakt, maar mijn voorkeur gaat naar San Andreas.

Ja.. Wanneer heb jij GTA VC gespeeld? Nooit?

Had ik GTA VC nooit gespeeld, dan had ik nooit gezegd dat ik de map niet leuk vond. GTA VC was de eerste die ik ooit speelde bij familie en ik vond het pure magie, gewoon omdat het een van de eerste spellen ooit was die ik speelde en GTA toen al heel bekend was. Toen ik GTA III en SA een paar jaar later had, heb uitgespeeld en VC weer ben beginnen spelen, deze keer met bedoeling het uit te spelen, vond ik er niets meer aan. Ik vond de map onlogisch in elkaar zitten, vond hem zeer beperkt aanvoelen ten opzichte van SA, natuurlijk da's de grootste map ooit gemaakt, maar ook van III. Bovendien vond ik niets aan het verhaal en de sfeer waar iedereen hier vol lof over praatte, heb ik ook nooit ervaren.

Ik werd meteen in GTA SA gesleurd, omdat ik nog nooit zo'n game met zo'n hoog realisme had gespeeld. Bovendien had je veel vrijheid en als je geen zin had missies te spelen, dan leverde door de stad lopen ook nog genoeg plezier op. Bij III had je dan wel niet die vrijheid, maar ik vond de verhaallijn gewoon goed en ook de map zat goed.

Da's dan ook meteen een antwoord op jou vraag, Protagonist. Was vergeten dat ik hier gepost had.

Er zullen vast een hoop mensen zijn die het niet eens zijn met mij, maar zoals ik al zei is dit mijn mening.

Geplaatst:

Ik kon niet echt kiezen. San Andreas is tot nu toe het langs geleden dat er een game in is gemaakt, maar het lijkt me ook wel vet om in een gloednieuwe Vice City te spelen. Ik vond Vice City in de III-era qua map een beetje klein, net als de spellen zelf, maar ik vond de sfeer van Vice City wel de mooiste.

Qua map en grootte van het spel zou ik Vice City op de 3e plek zetten (in vergelijking met San Andreas en Liberty City), maar qua sfeer deelt hij de 1e plaats met San Andreas. Maar dat is mijn mening.

Misschien maakt Rockstar wel een nieuwe Vice City voor de volgende GTA. De periode waarin Vice City dan zal plaats vinden (80's of heden), maakt me niet heel veel uit. Rockstar weet er sowieso wel wat moois van te maken.

• 2 weken later...
Geplaatst:

De game moet/moest gewoon in San Andreas afspelen het is al zo lang geleden toen GTA SA uitkwam.

Ik heb ook voor San Andreas gestemt omdat je dan gewoon meer mogelijkheden hebt.

In Vice City kon je niet zwemmen want dan verdonk je, en bij San Andreas was dat niet.

Als er een volgende GTA over Vice City zou gaan is wel leuk, alleen ik verheug me er niet echt op.. Vice City heeft wel een leuke sfeer alleen dat heeft San Andreas ook.

De map is eigenlijk zo klein dat je ( naar mijn mening ) niet veel kan zien en ontdekken, en bij SA kan dat weer wel ( vind ik )

Dusja.. een volgende GTA dat zich in Vice City afspeelt is wel leuk alleen wat map aan gaat ben ik er niet zo kapot van..

Geplaatst:

De game moet/moest gewoon in San Andreas afspelen het is al zo lang geleden toen GTA SA uitkwam.

Ik heb ook voor San Andreas gestemt omdat je dan gewoon meer mogelijkheden hebt.

In Vice City kon je niet zwemmen want dan verdonk je, en bij San Andreas was dat niet.

Als er een volgende GTA over Vice City zou gaan is wel leuk, alleen ik verheug me er niet echt op.. Vice City heeft wel een leuke sfeer alleen dat heeft San Andreas ook.

De map is eigenlijk zo klein dat je ( naar mijn mening ) niet veel kan zien en ontdekken, en bij SA kan dat weer wel ( vind ik )

Dusja.. een volgende GTA dat zich in Vice City afspeelt is wel leuk alleen wat map aan gaat ben ik er niet zo kapot van..

De zwem-feature moet je er niet in mee berekenen, want als Rockstar de volgende GTA in Vice City zou maken, dan is zwemmen sowieso wel aanwezig. Want vanaf GTA SA is zwemmen mogelijk (behalve GTA LCS en GTA Advanced), dus dat moet dan in de volgende GTA's ook wel aanwezig zijn.

Ik weet ook wel zeker dat Rockstar Vice City groter zou maken in de volgende GTA die hier gaat afspelen.

GTA V speelt sws in San Andreas af, en ik hoop dat de GTA daarna in Vice City afspeelt.

Geplaatst:

De zwem-feature moet je er niet in mee berekenen, want als Rockstar de volgende GTA in Vice City zou maken, dan is zwemmen sowieso wel aanwezig. Want vanaf GTA SA is zwemmen mogelijk (behalve GTA LCS en GTA Advanced), dus dat moet dan in de volgende GTA's ook wel aanwezig zijn.

Ik weet ook wel zeker dat Rockstar Vice City groter zou maken in de volgende GTA die hier gaat afspelen.

GTA V speelt sws in San Andreas af, en ik hoop dat de GTA daarna in Vice City afspeelt.

Klopt,

In de GTA V trailer kon je ook zo juist zien dat er windmolens en ja-knikkers stonden.

Dat zal ook later zo kunnen zijn bij een nieuwe Vice City soort en dan ook uitgebreider.

Één ding wat ik wel jammer vind is dat je alleen Los Santos heb met z'n omgeving en platteland.

Zeker zal het ook zo zijn dat je in een nieuwe Vice City kunt zwemmen, GTA gaat vooruit wat je ook al bij GTA V had kunnen zien zijn de graphics.

Dat is al zo sinds GTA IV.

Ja.. een nieuwe Vice City zou best wel appart zijn.

Geplaatst:

Ik stem op San Andreas puur alleen omdat de map zo groot is,

Maar... het zou opzich zeker ved zijn als er een eiland zou komen in Gta 5

die je alleen ken berijken met de veerboot/speedboot/heli of een klein vliegtuigje

En dat het de sfeer zou hebben van vice city..echt een paradijsje zeg maar :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...