Jump to content

Voor welk platform ga jij GTA 5 halen?


Flydog

Welke Platform?  

246 leden hebben gestemd

  1. 1. Voor welke platform ga jij GTA 5 halen?

    • PC
      88
    • PlayStation 3
      103
    • Xbox 360
      53
    • Overige (?)
      1


Recommended Posts

Voor welk platform ga jij GTA 5 halen?

>>> Door Jacky-2007: .. Er vanuit gaande dat de game op meerdere consoles uitkomt, want dit is natuurlijk nog niet zeker. Tevens keuze-opties even netjes genoteerd.<<<

Bewerkt: door Flydog
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    8

  • GrandTheftHaye

    7

  • thebig

    6

  • Flydog

    6

Ik denk PC,als die niet te duur is.

En als me PC het spel aankan.

We kopen misschien ooit een xbox/ps3.

Dus misschien koop ik hem daarvoor dan.

Ik zou hem ook denk ik voor de pc gaan halen als ie niet later wordt released als de ps3

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kunnen we hierover discussieren als het nog niet bekend is op welke platformen GTA V zal uitkomen?

ik denk dat gta 5 zowiezo op de standaard platforms uit komt dan dat ze al jaren doen de pc,ps3 en xbox lijkt me.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kunnen we hierover discussieren als het nog niet bekend is op welke platformen GTA V zal uitkomen?

Inderdaad, maar het lijkt me wel zeker dat GTA V voor de Xbox360 en PS3 uitkomt, waarom zouden ze 'm anders aanbieden op bol.com voor deze consoles? Zou flauw zijn als je 'm reserveert voor de PS3, en je krijgt het spel voor een andere console/geen thuisgestuurd... Het is toch nog helemaal niet aangekondigd voor welke consoles GTA V komt?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kunnen we hierover discussieren als het nog niet bekend is op welke platformen GTA V zal uitkomen?

ik denk dat gta 5 zowiezo op de standaard platforms uit komt dan dat ze al jaren doen de pc,ps3 en xbox lijkt me.

Xbox en PS3 wel.

PC denk ik ook wel,maar het is niet dat dat de spellen sowieso op PC komen.

Kijk maar naar VCS,CTW,LCS en andere games dan L.A noire.

Waar ze zogenaamd mee bezig zijn :duh:

En RDR is ook niet op PC.

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kunnen we hierover discussieren als het nog niet bekend is op welke platformen GTA V zal uitkomen?

ik denk dat gta 5 zowiezo op de standaard platforms uit komt dan dat ze al jaren doen de pc,ps3 en xbox lijkt me.

Xbox en PS3 wel.

PC denk ik ook wel,maar het is niet dat dat de spelen sowieso op PC komen.

Kijk maar naar VCS,CTW,LCS en andere games dan L.A noire.

Waar ze zogenaamd mee bezig zijn :duh:

En RDR is ook niet op PC.

jah klopt pc is ook niet 100% zeker als het wel zo is en zelfde release datum heeft als ps3 dan denk ik dat ik uhm voor pc zal halen

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

Ik denk PC,als die niet te duur is.

En als me PC het spel aankan.

We kopen misschien ooit een xbox/ps3.

Dus misschien koop ik hem daarvoor dan.

Ik zou hem ook denk ik voor de pc gaan halen als ie niet later wordt released als de ps3

waarom stem je er dan niet op in de poll?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kunnen we hierover discussieren als het nog niet bekend is op welke platformen GTA V zal uitkomen?

Inderdaad, maar het lijkt me wel zeker dat GTA V voor de Xbox360 en PS3 uitkomt, waarom zouden ze 'm anders aanbieden op bol.com voor deze consoles? Zou flauw zijn als je 'm reserveert voor de PS3, en je krijgt het spel voor een andere console/geen thuisgestuurd... Het is toch nog helemaal niet aangekondigd voor welke consoles GTA V komt?

Ja, en Bol kan weten dat het op deze platforms gaat uitkomen omdat?

Voor PS3 en XBox gaat het vast wel uitkomen, voor PC zou ik nog durven twijfelen, al denk ik van wel. Alleen wat later?

Ik heb geen XBox en GTA V gaat sowieso niet werken op mijn PC (het gaat wel werken, maar heel traag). Dus veel opties heb ik niet meer over.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet, ik heb een XBox360 en een PS3.

Toch heb ik bij GTA IV op de PS3 wel minder goede ervaringen gehad dan GTA IV op de Xbox360.

PS3 had meer last van framedrops, op de Xbox360 liep de game smooth.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de PC, maar dat komt ook doordat ik geen XBox, PS3 o.i.d. heb.

Ik wacht eerst de systeemeisen af, ga dan zelf onderdelen voor een pc bestellen die deze systeemeisen heel makkelijk aan kunnen, ga dan de pc zelf in elkaar zetten en daarna koop ik hoe dan ook GTA V :)

Dit voorkomt een miskoop van een computer, hahaha.

Met andere woorden, ik ga sowieso GTA V kopen. Als het een nieuwe San Andreas wordt, maar ook als het alleen maar een Los Angeles + omgeving is. :)

Bewerkt: door Doemar
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kunnen we hierover discussieren als het nog niet bekend is op welke platformen GTA V zal uitkomen?

Inderdaad, maar het lijkt me wel zeker dat GTA V voor de Xbox360 en PS3 uitkomt, waarom zouden ze 'm anders aanbieden op bol.com voor deze consoles? Zou flauw zijn als je 'm reserveert voor de PS3, en je krijgt het spel voor een andere console/geen thuisgestuurd... Het is toch nog helemaal niet aangekondigd voor welke consoles GTA V komt?

Ja, en Bol kan weten dat het op deze platforms gaat uitkomen omdat?

Voor PS3 en XBox gaat het vast wel uitkomen, voor PC zou ik nog durven twijfelen, al denk ik van wel. Alleen wat later?

Ja,dat is altijd dat voor de PC later uitkomt. :duh:

En je moet elke keer een nieuwe PC kopen.

Ik denk wel dat GTA V op de PC uitkomt hoor.

Met GTA trekt R* juist de grootste fans mee binnen.

En veel geld.

Ze zullen hem ook wel maken voor PC,anders zouden ze een heleboel fans/geld mislopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...