Jump to content

Voor welk platform ga jij GTA 5 halen?


Flydog

Welke Platform?  

246 leden hebben gestemd

  1. 1. Voor welke platform ga jij GTA 5 halen?

    • PC
      88
    • PlayStation 3
      103
    • Xbox 360
      53
    • Overige (?)
      1


Recommended Posts

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    8

  • GrandTheftHaye

    7

  • thebig

    6

  • Flydog

    6

  • 2 weken later...

Playstation 3.

GTA Op de Pc is leuk. Maar gezien hoe het voorheen ging met de Pc versie komt die denk ik veel later uit. De Specificaties voor dit spel zullen denk ik ook door het plafond heengaan. en ook vooral met de geruchten over modding. In veel Games wordt modding redelijk aan banden gelegt in ruil voor DLC. Nou het lijkt me onwaarschijnlijk, maar het kan erg goed gebeuren dat R* ditzelfde donkere pad zal begaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is echt,echt heel weinig kans dat het op pc uitkomt. Dat zal ook enorm lastig zijn. 60GB. 10 discs voor 1 spel. Ik zal gewoon PS3 kiezen.

Grootte van het spel is niet eens bekend, daarnaast kan het voor de PC ook gewoon op een blu-ray gezet worden,heb je dan geen blu-ray, dan is het tijd om te upgraden ;)

Daarnaast is elke versie (behalve portable) uiteindelijk op de PC uitgekomen een tijdje later.

Dit doen ze gewoon zodat ze eerst genoeg exemplaren van de Console versie kunnen verkopen, want daar word (amper) illegaal gedownload omdat je dan je Console opgebouwd moet hebben.

Pas nadat ze "genoeg" console exemplaren verkocht hebben dan verschijnt waarschijnlijk gewoon de PC versie :).

Bewerkt: door Crypteq
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Er is echt,echt heel weinig kans dat het op pc uitkomt. Dat zal ook enorm lastig zijn. 60GB. 10 discs voor 1 spel. Ik zal gewoon PS3 kiezen.

Kom op, in welke tijd leef jij. De tijd van talloze floppy's, cassette's en stuk of 4 cd's liggen al achter ons hoor. PC ligt momenteel mijlenver voor op de huidige consoles. Maar omdat men tegenwoordig eerst voor consoles ontwikkelt remt dat de ontwikkeling en blijven de eisen relatief laag. Maar ook met de nieuwe consoles zal de pc een voorsprong hebben of het in ieder geval zo weer inhalen.

Je hebt momenteel al schijven van 2 TB, blu ray en dan is er ook nog cloud. Bovendien is men al bezig met een opvolger van blu ray. Ontwikkelingen in de computerwereld gaat razendsnel. Wat vandaag nieuw is dat is morgen alweer oud.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

de meeste pc's kunnen IV al niet meer runnen. En als V echt zo geweldig wors met HD enal krijgen de pc's van nu het wel moeilijk. ik denk.zo PS3 XBOX 360 Miss later PC en 2 maanden later miss voor PS4 (als er geen uitstel komt)

Link to comment
Delen op andere websites

de meeste pc's kunnen IV al niet meer runnen. En als V echt zo geweldig wors met HD enal krijgen de pc's van nu het wel moeilijk. ik denk.zo PS3 XBOX 360 Miss later PC en 2 maanden later miss voor PS4 (als er geen uitstel komt)

Nou, dan zouden ze ook geen crysis 3 kunnen draaien, en geloof me, crysis drie verkoopt bakken op de pc

En 1 game op 2 generaties wordt een rommel, ik hoop dat Rockstar dat ook beseft, en dat ze dat snoepje van een PS4 laten liggen voor de volgende red dead en/of agent

Link to comment
Delen op andere websites

R* staat op de lijst van de 150 devs die nu aan een ps4 game bezig zijn, dus dat wordt waarschijnlijk agent, de kans voor de volgende red dead bestaat ook, maar aangezien die nog niet is aangekondigd lijkt me dat onwaarschijnlijk

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar gaat GTA V natuurlijk niet alleen op de next-gen consoles uitbrengen. Dat zou ook heel dom zijn. Iedereen heeft nu bijna een Xbox 360 of een Playstation 3. De nieuwe consoles moeten de hele userbase nog opbouwen. En dan zit je ook met het verschil in de release date van de Next-gen consoles tussen Europa en Amerika. Een release op current-gen én next-gen zou natuurlijk wel mooi zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...