Jump to content

Voor welk platform ga jij GTA 5 halen?

Welke Platform?  

246 leden hebben gestemd

1. 1. Voor welke platform ga jij GTA 5 halen?

• PC
      88
    • PlayStation 3
      103
    • Xbox 360
      53
    • Overige (?)
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja, en Bol kan weten dat het op deze platforms gaat uitkomen omdat?

Voor PS3 en XBox gaat het vast wel uitkomen, voor PC zou ik nog durven twijfelen, al denk ik van wel. Alleen wat later?

Precies, dat vraag ik me nou ook af. Het lijkt me toch niet dat ze zulke dingen gaan gokken...

• Reacties 181
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 3L1077

8

• GrandTheftHaye

7

• thebig

6

• Flydog

6

Geplaatst:

voor de xbox of anders wel de opvolger van de xbox.

zoiezo niet de ps of de pc (ps vind ik niet lekker spelen en mijn pc kan het niet aan)

Geplaatst:

Playstation 3, ik ben het zo zat om het op de PC te spelen, ivm specs enzo. Maar ik zal vast ook voor de PC kopen (wanneer ik het genot van het spel zelf achter de rug heb), speciaal voor modding.

Geplaatst:

PlayStation 3 uiteraard. Mijn laptop kan GTA IV überhaupt niet aan, dus waarom dan wel GTA V? :7

Geplaatst:

Ik denk PC,als die niet te duur is.

En als me PC het spel aankan.

We kopen misschien ooit een xbox/ps3.

Dus misschien koop ik hem daarvoor dan.

Ik zou hem ook denk ik voor de pc gaan halen als ie niet later wordt released als de ps3

waarom stem je er dan niet op in de poll?

ik heb ps3 gestemt voor nu :)

Geplaatst:

'k ook. ^_^

Playstation 3, ik ben het zo zat om het op de PC te spelen, ivm specs enzo. Maar ik zal vast ook voor de PC kopen (wanneer ik het genot van het spel zelf achter de rug heb), speciaal voor modding.

Ik denk dat je daarin niet de enige bent. Misschien zijn er zelfs al wel PC spelers die nu nog geen console hebben, maar die overwegen er één aan te schaffen na de problematiek met IV. Ik heb destijds ook mijn console aangeschaft voor GTA IV.

Geplaatst:

Zeker weten op de Xbox 360, aangezien ik geen Playstation 3 heb :puh:. En ik denk niet dat mijn pc deze game aan kan.

Geplaatst:

Ik denk dat je daarin niet de enige bent. Misschien zijn er zelfs al wel PC spelers die nu nog geen console hebben, maar die overwegen er één aan te schaffen na de problematiek met IV. Ik heb destijds ook mijn console aangeschaft voor GTA IV.

Inderdaad, ik ben binnenkort weer jarig, en wil graag een PS3/Xbox360 vragen voor m'n verjaardag. Ik verwacht namelijk dat GTA V niks gaat worden op m'n PC, die GTA IV net kan draaien :puh: Maar ik vraag me nou af wat beter is: PS3 of Xbox360?

Geplaatst: (bewerkt)

'k ook. ^_^

Als er al melding wordt gemaakt door andere leden van dit forum dat misschien de XBox en de PS3 moeite gaan hebben met GTA V, dan koop ik toch liever zelf onderdelen van een pc om die vervolgens zelf in elkaar te zetten. Goedkoper dan een gelijkwaardige pc uit de winkel en je eigen wensen :)

Bewerkt: door Doemar
Geplaatst:

(..) Maar ik vraag me nou af wat beter is: PS3 of Xbox360?

Voor die discussie zijn er topics in het Consoles & Game Events forum. ^_^

Als er al melding wordt gemaakt door andere leden van dit forum dat misschien de XBox en de PS3 moeite gaan hebben met GTA V, dan koop ik toch liever zelf onderdelen van een pc om die vervolgens zelf in elkaar te zetten. Goedkoper dan een gelijkwaardige pc uit de winkel en je eigen wensen :)

Die onzin moet je niet geloven. Ontwikkelaars maken hun games zo dat ze compatible zijn met een spelconsole, en bij de PC versie is het andersom, dan maak je je PC zo dat deze compatible is met de game.

Zou nogal onzin zijn, moeten we nieuwe grafische kaarten gaan aanschaffen voor je spelconsole.. Dan is het hele voordeel van dat ding gelijk pleite. :schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...