Jump to content

Voor welk platform ga jij GTA 5 halen?


Flydog

Welke Platform?  

246 leden hebben gestemd

  1. 1. Voor welke platform ga jij GTA 5 halen?

    • PC
      88
    • PlayStation 3
      103
    • Xbox 360
      53
    • Overige (?)
      1


Recommended Posts

AeroCool (gast)

'k ook. ^_^

Playstation 3, ik ben het zo zat om het op de PC te spelen, ivm specs enzo. Maar ik zal vast ook voor de PC kopen (wanneer ik het genot van het spel zelf achter de rug heb), speciaal voor modding.

Ik denk dat je daarin niet de enige bent. Misschien zijn er zelfs al wel PC spelers die nu nog geen console hebben, maar die overwegen er één aan te schaffen na de problematiek met IV. Ik heb destijds ook mijn console aangeschaft voor GTA IV.

jacky jij had toch al een xbox voordat IV werd aangekondigt?

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    8

  • GrandTheftHaye

    7

  • thebig

    6

  • Flydog

    6

PC, ik denk dat ze van GTA IV op de pc wel wat hebben geleerd, ik kan mn pc ofc altijd nog upgraden, wat goedkoper is dan een console te kopen, en voor de mods en mischien een aparte multiplayer (MTA etc)

Link to comment
Delen op andere websites

'k ook. ^_^

Playstation 3, ik ben het zo zat om het op de PC te spelen, ivm specs enzo. Maar ik zal vast ook voor de PC kopen (wanneer ik het genot van het spel zelf achter de rug heb), speciaal voor modding.

Ik denk dat je daarin niet de enige bent. Misschien zijn er zelfs al wel PC spelers die nu nog geen console hebben, maar die overwegen er één aan te schaffen na de problematiek met IV. Ik heb destijds ook mijn console aangeschaft voor GTA IV.

Idd, ik overweeg nu al een Xbox 360 te kopen voor GTA V , mijn pc zal het denk ik wel aankunnen, maar als ik op PC ga spelen dan begin ik meteen met modden, en dan "mis" je een deel van het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

'k ook. ^_^

Playstation 3, ik ben het zo zat om het op de PC te spelen, ivm specs enzo. Maar ik zal vast ook voor de PC kopen (wanneer ik het genot van het spel zelf achter de rug heb), speciaal voor modding.

Ik denk dat je daarin niet de enige bent. Misschien zijn er zelfs al wel PC spelers die nu nog geen console hebben, maar die overwegen er één aan te schaffen na de problematiek met IV. Ik heb destijds ook mijn console aangeschaft voor GTA IV.

Idd, ik overweeg nu al een Xbox 360 te kopen voor GTA V , mijn pc zal het denk ik wel aankunnen, maar als ik op PC ga spelen dan begin ik meteen met modden, en dan "mis" je een deel van het spel.

doe vhet dan zonder modden :puh: ik heb IV ook nooit gemod of cheats gebruikt

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk de pc!

Vind gamen op een pc altijd nog fijner dan op een console.

De reden dat IV zo slecht draaide heeft gewoon te maken dat het een hele slechte port is.

En als de RAGE enige geoptimaliseerd is, en ze niet weer zo bagger port maken als IV, dan denk ik dat de eisen ongeveer gelijk zijn aan IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk de pc!

Vind gamen op een pc altijd nog fijner dan op een console.

De reden dat IV zo slecht draaide heeft gewoon te maken dat het een hele slechte port is.

En als de RAGE enige geoptimaliseerd is, en ze niet weer zo bagger port maken als IV, dan denk ik dat de eisen ongeveer gelijk zijn aan IV.

Ik weet het niet ik heb GTA 4 nog nooit gespeeld op mijn pc maar ik kan het makkelijk draaien op mijn computer dus ik denk wel dat GTA 5 wat zwaardere game gaat worden dan GTA 4 want de grafics zal wel hoger zijn en betere physx en zo

Link to comment
Delen op andere websites

(..) Maar ik vraag me nou af wat beter is: PS3 of Xbox360?

Voor die discussie zijn er topics in het Consoles & Game Events forum. ^_^

Als er al melding wordt gemaakt door andere leden van dit forum dat misschien de XBox en de PS3 moeite gaan hebben met GTA V, dan koop ik toch liever zelf onderdelen van een pc om die vervolgens zelf in elkaar te zetten. Goedkoper dan een gelijkwaardige pc uit de winkel en je eigen wensen :)

Die onzin moet je niet geloven. Ontwikkelaars maken hun games zo dat ze compatible zijn met een spelconsole, en bij de PC versie is het andersom, dan maak je je PC zo dat deze compatible is met de game.

Zou nogal onzin zijn, moeten we nieuwe grafische kaarten gaan aanschaffen voor je spelconsole.. Dan is het hele voordeel van dat ding gelijk pleite. :schater:

Ik ben sowieso van plan GTA V voor de pc te halen. Ik heb namrlijk geen console, en schaf dan het liefst een nieuwe pc aan :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga voor de PS3 versie. Tot San Andreas heb ik GTA altijd op m'n pc gespeeld, maar met IV ben ik overgestapt naar de console. Nadeel is dat ik de boel niet meer kan modden, maar ik ben wel van het gezeik met alle specs af.

Link to comment
Delen op andere websites

(...) Ik heb destijds ook mijn console aangeschaft voor GTA IV.

jacky jij had toch al een xbox voordat IV werd aangekondigd?

Zeker niet. Ik kreeg eind 2007 in de gaten dat IV er "nu echt" aan zou komen. In het voorjaar van 2006 waren de eerste geluiden er al, maar in het jaar daarvoor had ik mijn oude xbox verkocht waarop ik III, VC en SA had gespeeld. Ik heb toen eind 2007 ergens een 360 aangeschaft, zelfs nog in afwachting van GTA IV toen Saints Row (het eerste deel) gekregen van een kameraad van mij om het wachten op Liberty City te verzachten met een verblijf in Stillwater. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...