Jump to content

Voor welk platform ga jij GTA 5 halen?


Flydog

Welke Platform?  

246 leden hebben gestemd

  1. 1. Voor welke platform ga jij GTA 5 halen?

    • PC
      88
    • PlayStation 3
      103
    • Xbox 360
      53
    • Overige (?)
      1


Recommended Posts

Ik koop binnenkort een pc-onderdelen om die daarna zelf in elkaar te zetten. Dan heb ik een goede PC, en daarop zal GTA V makkelijk moeten kunnen draaien. En dat voor maar €1400,-, hahaha.

Koop die PC niet alleen voor GTA V, maar vooral voor mezelf. Dan heb ik eindelijk een eigen desktop. Laptopje is niet de beste vorm om games op te spelen, haha.

Dus, als GTA V uitkomt, koop ik hem voor de PC. En laten we d'r nou maar gewoon van uit gaan dat GTA V voor de PC uitkomt :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    8

  • GrandTheftHaye

    7

  • thebig

    6

  • Flydog

    6

  • 4 weken later...

Maar denk(en) je/jullie dat m'n laptop 't aan kan??

Nou als je processor en grafische kaart degelijk genoeg zijn dan wel ja... maar natuurlijk hebben we nog geen echt specificaties (we hebben alleen lichte vermoedens) en dan nog is het maar gissen.

Ik zou zeggen: post je specs even... ;3

Link to comment
Delen op andere websites

Maar denk(en) je/jullie dat m'n laptop 't aan kan??

Grappig, we kunnen ook echt ruiken wat voor laptop je hebt :7

Maar denk(en) je/jullie dat m'n laptop 't aan kan??

Nou als je processor en grafische kaart degelijk genoeg zijn dan wel ja... maar natuurlijk hebben we nog geen echt specificaties (we hebben alleen lichte vermoedens) en dan nog is het maar gissen.

Ik zou zeggen: post je specs even... ;3

Ik heb een Acer Aspire 5738G ^_^

Verder kan ik niet echt me gegevens laten zien :N

En weet niet hoe dat moet bloos.gif

Link to comment
Delen op andere websites

PC, eigenlijk om meerdere redenen...:

1. De PC staat in vergelijking met XBOX360 & PS3 veel verder, maw: de game kan groter en ook mooier worden op PC.

2. Je kunt er makkelijk (waarschijnlijk) eventueel modificaties enz. opgooien

3. Ik heb geen PS3 of XBOX360 xD.

Wie weet komt V zelfs pas uit bij de PS4 & XBOX720 of zo... Dan weet ik niet of puntje 1 nog helemaal geld, omdat V dan redelijk vroeg bij die release zal uitkomen wss. Naarmate de tijd vordert zal de PC wel weer voorop komen uiteraard.

(sorry als ik hier al gereageerd had, dacht het wel, maar ik vond niet meteen iets :puh:).

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, aangezien noch PS4 nog XBox720 (zoals jij hem leuk weet te noemen ;p) aangekondigd is en het me straf zou lijken dat die nog voor GTA V zouden uitkomen, denk ik niet dat we daarmee een probleem gaan hebben.

Bovendien als dat wel zo zou zijn, is er nog altijd een bufferperiode waarin ze de games nog voor de oude en de nieuwe console maken.

En als dat niet waar was en GTA V toch alleen voor de next gen consoles gaat uitkomen, zal ik, hoe zwaar het me ook zal vallen, GTA V niet kopen en zullen vast veel R*-fans moord en brand schreeuwen.

Link to comment
Delen op andere websites

PC, eigenlijk om meerdere redenen...:

1. De PC staat in vergelijking met XBOX360 & PS3 veel verder, maw: de game kan groter en ook mooier worden op PC.

2. Je kunt er makkelijk (waarschijnlijk) eventueel modificaties enz. opgooien

3. Ik heb geen PS3 of XBOX360 xD.

Wie weet komt V zelfs pas uit bij de PS4 & XBOX720 of zo... Dan weet ik niet of puntje 1 nog helemaal geld, omdat V dan redelijk vroeg bij die release zal uitkomen wss. Naarmate de tijd vordert zal de PC wel weer voorop komen uiteraard.

(sorry als ik hier al gereageerd had, dacht het wel, maar ik vond niet meteen iets :puh:).

Nou dan voel ik me wel genaaid zeg, koop ik een XBOX 360 voor gta en dan komt er maar een voor uit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...