Jump to content

Voor welk platform ga jij GTA 5 halen?

Flydog

Welke Platform?  

246 leden hebben gestemd

1. 1. Voor welke platform ga jij GTA 5 halen?

• PC
      88
    • PlayStation 3
      103
    • Xbox 360
      53
    • Overige (?)
      1

Recommended Posts

Industrie insiders hebben gezegd dat GTA V waarschijnlijk op de PlayStation Vita uitkomt. De PlayStation Vita verkoopt slecht, dus is het handig dat er een topgame op uitkomt, waardoor de verkopen weer stijgen. GTA V is natuurlijk een ideale game hiervoor. Daarnaast zijn de platforms waar de game op verschijnt nog niet vrijgegeven door Rockstar, dus zou het eens goed kunnen dat de game inderdaad op de Vita uit komt.

Ga jij dan de Vita halen, als de game daarop uitkomt?

Delen op andere websites

• Reacties 181
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 3L1077

8

• GrandTheftHaye

7

• thebig

6

• Flydog

6

Ik ga GTA V halen op de PS3,omdat die eerder uitkomt als de pc-versie en omdat ik geen Xbox heb/besturing klote vind bij een game zoals GTA.

Ik denk verder dat GTA V helemaal niet geschikt is voor de vita,Rockstar gaat namelijk geen games uitbrengen op consoles waarvan je niet weet of ze goed verkopen.

Delen op andere websites

Rockstar heeft niets te maken met de slechte verkoopcijfers van de Vita. Als hij voor de Vita uitkomt en voor de andere consoles, dan zal dat de verkoopcijfers weinig beïnvloeden, aangezien de meeste mensen er niet een nieuwe console voor gaan kopen. Als het exclusief voor Vita is, dan loopt Rockstar gigantische bedragen mis. Dan zou Sony toch al een groot contract mogen afsluiten, waardoor het waarschijnlijk hetzelfde blijft.

Zoals ik al heb gezegd: komt hij niet voor PS3, dan ga ik hem niet kopen.

Delen op andere websites

Ik ga GTA V kopen voor de Xbox 360, dit omdat ik mijn PS3 verkocht hebt. Voor mij is het veel handiger om een Xbox 360 te hebben, omdat al mijn vrienden die ook hebben. Vooral met spellen lenen om te kunnen spelen en de besturing van de Xbox 360 die ik beter vind, is dit de reden dat ik GTA V voor de Xbox 360 koop.

Delen op andere websites

• 4 weken later...

Puur geruchten, aangezien Microsoft (en Sony ook niet dacht ik) zelf nog geen nieuwe console heeft aangekondigt, de 720 is daarbij gewoon een naam verzonnen door de fans, de kans dat hij zo gaat hetne is miniem :puh:

Daarbij dacht ik dat R* ergens iets had gad vermeldt dat GTA V op de huidige Next-Gen consoles ging uitkomen... (correct me if I'm wrong)

Delen op andere websites

Ik denk dat Rockstar zich wel zal haasten om GTA V vóór de next gen-consoles uit te brengen. Zo kunnen ze meer verkopen. Tegen dat de volgende GTA dan uitkomt, heeft 'iedereen' al een PS4 of een xbox720, dus zullen ze weer goed kunnen verkopen.

Delen op andere websites

Gameboy Advance.

[seriousmode 1]

Zeker weten de PC

Ik ben de PC gewoon gewend, ik heb zelf een vreselijke hekel aan consoles.

Maar sowieso games als GTA of Elder Scrolls of Fallout neem ik, ook al had ik consoles leuker gevonden, voor de PC.

Dan kan ik allemaal zelf bepalen welke versie ik heb, en de grootste reden:

MODS

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Ik koop het voor de pc, op de pc heb je waarschijnlijk meer keuzes/optie's. En R* gaat sws veel geld mislopen als ze het niet voor de pc verkopen. Het zou ook wel gaaf zijn als het op de Nintendo DS komt. Maar dat zal waarschijnlijk niet gebeuren, daar is het spel te groot voor. En voor de psp is de kans ook klein.

Delen op andere websites

• 4 weken later...

sowieso op de PC omdat ik liever op de pc game tov een console omdat op de pc de graphics op pc altijd mooier zijn dan om console, ook omdat er ook spellen zijn waar je features op de pc versie kan vinden die je op een console dan niet hebt. Mischien een klein nadeel van pc is miss dat het snel verouderd, maar als je meteen wat meer geld uitgeeft heb je betere dingen en kan je enkele jaren verder, zonder problemen te hebben. puh2.gif

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...