Jump to content

Voor welk platform ga jij GTA 5 halen?


Flydog

Welke Platform?  

246 leden hebben gestemd

  1. 1. Voor welke platform ga jij GTA 5 halen?

    • PC
      88
    • PlayStation 3
      103
    • Xbox 360
      53
    • Overige (?)
      1


Recommended Posts

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    8

  • GrandTheftHaye

    7

  • thebig

    6

  • Flydog

    6

Mocht de PC-port dit keer wél goed zijn, dan voor de PC :)

Als jij eens effe als een razende de afgelopen 500 issues van Computer Idee gaat lezen en effe, op z'n Engels, in your thick skull print dat tijden veranderen... EN dat R* niet voor niks al zeker vanaf GTA2 porte... Naja ik heb het al gemeld, ik ga voor Xbox 360/PC.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

PC en PS3 staan net gelijk 8)

Heb sinds kort een PS3 maar moet behoorlijk nog aan wennen met zulke spellen.

Maar anders wacht ik wel op de PC versie na 6-8 maanden. Moet toch een nieuwe PC kopen want dit is out-dated.

Dus, GTAV heeft geen lead-platform?

Link to comment
Delen op andere websites

GTA's hebben toch nooit een lead-platform? Om even te zwijgen over GTA Advance, de Stories en Chinatown Wars dan. Maar de grote GTA's hebben toch nooit een lead-platform? Eigelijk maar beter ook zo, het spreekt een groot publiek aan, heeft een grote fanbase, dus best op zoveel mogelijk platformen uitbrengen... Wie heeft er in godsnaam eigelijk op overige gestemd? En dan vooral: Op wat gaat hij/zij het dan spelen? :7

Link to comment
Delen op andere websites

PC. Ik bezit geen console, en ik ga absoluut geen kopen voor één game, gezien ik er het geld niet voor heb, en in juli en prima game-pc heb gekocht. Verder vind ik muis en toetsenbord vooralsnog de fijnste manier om te gamen.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA's hebben toch nooit een lead-platform? Om even te zwijgen over GTA Advance, de Stories en Chinatown Wars dan. Maar de grote GTA's hebben toch nooit een lead-platform? Eigelijk maar beter ook zo, het spreekt een groot publiek aan, heeft een grote fanbase, dus best op zoveel mogelijk platformen uitbrengen... Wie heeft er in godsnaam eigelijk op overige gestemd? En dan vooral: Op wat gaat hij/zij het dan spelen? emo.gif

Nou, GTAIV had wel een lead-platform omdat de RAGE speciaal voor de Xbox360 was ontwikkeld.

Doordat de Xbox360 512MB VRAM heeft, heeft een mix tussen low en medium resolution textures en de PS3 maar 256MB VRAM.

Maar kan het wel fout hebben, hoor. EFLC werd ook eerst op de Xbox360 exclusief voor een bepaalde tijd.

Over dat overige, tja, ik heb echt geen idee. Misschien de PS Vita of de Mii U maar dat is gewoonweg onmogelijk.

Wii U? Ben geen fan idiote namen.

PC. Ik bezit geen console, en ik ga absoluut geen kopen voor één game, gezien ik er het geld niet voor heb, en in juli en prima game-pc heb gekocht. Verder vind ik muis en toetsenbord vooralsnog de fijnste manier om te gamen.

+10

Ik wacht lekker op de PC en in de tijd dat GTAV uitkomt voor de PC heb ik al een dikke PC waar ik GTAV op true 1080p kan spelen.

Ze hebben ondertussen de engine verbeterd en geoptimaliseerd in de afgelopen 5 jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Playstation 3! :)

Mijn laptop gaat van GTA V waarschijnlijk erg sloom van worden!

En om steeds een toetsenbord met NumLock te gebruiken... (Mijn laptop heeft geen NumLock)

Dat heeft heel wat geklungel gekost mij GTA SA! :@

Nee dus... :N

Link to comment
Delen op andere websites

Playstation 3! :)

Mijn laptop gaat van GTA V waarschijnlijk erg sloom van worden!

En om steeds een toetsenbord met NumLock te gebruiken... (Mijn laptop heeft geen NumLock)

Dat heeft heel wat geklungel gekost mij GTA SA! :@

Nee dus... :N

GTA SA op laptop zonder NumLock.. Hehehe, goeie ouwe tijd terug in 2006-2008

Ik wist toen niet welke knoppen ik moest gebruiken voor tractor en touwtruck.

Had uiteindelijk de knoppen gebruikt die goed de NumLock toetsen konden vervangen. Daarna in 2009 een nieuwe laptop gekocht met NumLock toetsen.

Mijn aller eerste zware spel voor mijn laptop was GTAIV. Het draaide er heel goed op medium settings.

Explosies waren toen helemaal geen probleem, geen lag en niks slowdowns. Vind de cutscenes wel nogal lelijk en beetje haperig overkomen.

P8400 2.26GHz, Nvidia 9600M GT 512MB en 4GB RAM.

Next laptop wordt een i7, Nvidia GTX680M en 8 of 16GB RAM.

Fuck my PS3 :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...