Jump to content

neerstortende vliegtuigen.

*MARCO*

Recommended Posts

Dit is ook al weer jaren bekend en volgensmij staat dit ook bij de Eastereggs in onze Walkthrough.

Ik weet dat het bekent is. ;)

Maar het vliegtuig kwam percies op mijn hoofd en dat is volgens mij wel zeldzaam.

Dat er vliegtuigen neerstorten wist ik ook al.

Dat dat vliegtuig op je hoofd neerstort is gewoon toeval, als 'ie recht op je ballen af was gevlogen was dat ook toeval geweest, als 'ie op je auto was neergestort was dat ook toeval geweest... oftewel, als er zo'n vliegtuigje neerstort, het maakt niet uit waar..... is dat gewoon toeval ;)

Delen op andere websites

er is ook een filmpje op internet te vinden van iemand die een unique jump aan het doen is (die in de desert bij die dam), en precies op het moment dat hij de schans heeft verlaten komt er een vliegtuig van rechts die hem vol raakt :D echt een cool filmpie

ik weet de url niet precies en ik weet ook niet of ik het linkje mag plaatsen dus als je hem nog niet kent dan moet je ff googlen met als zoekopdracht: 'san andreas "largest jump" movie' en dan is het als het goed is de eerste hit

Delen op andere websites

haha, is wel grappig! net als die van die schans afvliegt wordt gegrepen door een Rustler! :lol: de juiste link:*LINK*

BTW: bij mij is er al eens een vliegtuig neergestort vlak voor men auto!

In Vinewood-Red County vliegen ze veel en heel laag over

Delen op andere websites

als je op Mount Chiliad ben heb je dat heel vaak

als je op de highway rijd zie je ook in elke minuut wel 2 of 3 botsingen ze voegen zomaar in enzo

kwa dat vind ik het spel wel een beetje dom ik hoop dat het bij de patch minder is af en toe een botsing oke maar zoooovaak em om zon domme reden :S

maarja tis soms wel grappig als je ziet dat ze gaan vechten :) B)

Delen op andere websites

dat ik op het punt stond te springen (met parachute uiteraard ;) ) van het hoogste gebouw in los santos en toen ik inmiddels was gespronge kwam er een vliegtuigje die me zomaar oppikte :blink:

pats boem en dood <_<

was wel zeer geinig moment naderhand :lol:

Delen op andere websites

15 vliegtuigen gelijk naar beneden is erg ongeloofwaardig vandaar dat de admin het niet geloofde.

Als er nu 2 vliegtuigen te gelijk komen is het nog wel een beetje te geloven.

Maar volgens mij zit je gewoon uit je nek te kletsen. ;) 

et is toch echt gebeurd, of je het nu gelooft of niet :D kvon et zelf ook raar :blink:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...