Casss Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 (bewerkt) Budget: €500-600 Als startbudget, kan nog veranderderen. (Zo ja, naar boven) Doel: Het liefst één voor gaming en één die daar minder op gericht is, zo kan ik kijken tot hoe ver dat ten koste zou gaan van snelheid in windows. Desktop of laptop: Desktop ofc. Merk pc of samengesteld: Samengesteld Benodigde randapparatuur: Nee Besturingssysteem: Windows 7, waar ik al in bezit van ben. Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Misschien de DVD drive. Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Liever door Azerty, kan het ook zelf maar als ik het verkloot ben ik de lul. Extra koeling (voor overklokken)?: Overclocken hoeft niet. Maak hem wel héél stil. Bewerkt: 7 november 2011 door Casss Reageren
Hayte Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Als je er niet mee wilt gaan gamen wat wil je er dan mee doen? Als ik jouw eisen zou hebben zou ik gewoon naar marktplaats gaan, daar zoeken voor een leuke pc'tje met minimaal een Pentium D processor en een fatsoenlijke grafische kaart. Het heeft weinig zin zoveel geld aan een pc uit te geven als je hem toch niet gaat gebruiken tot zijn volste recht... Reageren
Casss Geplaatst: 7 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2011 (bewerkt) Als je er niet mee wilt gaan gamen wat wil je er dan mee doen? Als ik jouw eisen zou hebben zou ik gewoon naar marktplaats gaan, daar zoeken voor een leuke pc'tje met minimaal een Pentium D processor en een fatsoenlijke grafische kaart. Het heeft weinig zin zoveel geld aan een pc uit te geven als je hem toch niet gaat gebruiken tot zijn volste recht... Dan zou ik het erg fijn vinden als ik twee samenstellingen kan vergelijken, een voor gaming en een voor 'kantoor-gebruik.' Als dat niet te veel gevraagd is. Btw, die lichtgevende kasten zijn echt ontiegelek mooi. Vind dit wel een hele leuke: http://azerty.nl/8-1044-256633/aerocool-pgs-value-series-vx-e.html is een Midtowermodel dus dat moet passen. Bewerkt: 7 november 2011 door Casss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.